Anal play

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Anal play

Berichtdoor Jurg » do 14 jun 2018, 21:23

Channiej schreef: En al helemaal als ze er al ervaring mee heeft zou het raar moeten lopen wil het antwoord nee zijn. Vragen staat vrij! Als je het niet vraagt weet je het niet. ;)

Ik laat het jullie weten, zodra de ervaring er is geweest!
Jurg

Berichtdoor Jurg » do 14 jun 2018, 21:26

blizz schreef:ik ben sowieso beniewd hoe het verschil voelt tussen een dildo en een echte lul.... iemand in voor een vergelijkend warenonderzoek? ;)

Uitdagende gedachte! 8-)
Jurg

Berichtdoor blizz » do 14 jun 2018, 22:05

erix69 schreef:Haha, grappig ik had dezelfde ervaring..de eikel bleek juist heel zacht aan te voelen in je mond, en heel warm ... had dat in het begin nooit verwacht..nou ja nu is het alweer gewend....
Behalve een keer bij buitenseks, zijn eikel was eigenlijk al behoorlijk afgekoeld, wellicht ook omdat hij besneden was.. maar dat was bijzonder.. en hij vond het heerlijk mijn warme mond..

ik wist niet dat er ook verschil zat tussen besneden en onbesneden qua temperatuur. ikzelf ben besneden, maar had hier nooit bij stil gestaan....
blizz

Berichtdoor Luuk » do 14 jun 2018, 22:08

blizz schreef:het valt mij ook op dat vrouwen die open staan voor bi/trio zaken, het een enorme turn on vinden om 2 mannen bezig te zien. dat heeft mij altijd gefascineerd. nu ben ik meer van het kaliber dat alles wat met respect en lust gebeurt gewoon donders geil is.

Dat was voor mij ook een verrassende eye-opener :lol: Ik heb idd nu ook al een aantal bi-meiden gesproken die dat super opwindend vinden. Dat dat zo'n aftrek zou vinden had ik voorheen nooit gedacht.
En uiteraard: alles met respect. Dat is het belangrijkste wat er is in intimiteit. Dan kun je je helemaal overgeven aan elkaar. Iets intiemers en opwindenders is er niet zo'n beetje..
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor blizz » do 14 jun 2018, 22:13

Jurg schreef:
Uitdagende gedachte! 8-)

ja, als je iets niet geprobeerd hebt, kan je er geen mening over hebben ;)
blizz

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit