Trio's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Trio's

Berichtdoor Marijn » di 08 mei 2018, 20:07

bicase schreef:
Biman1955 schreef:Ik fantaseer wel eens over MMV, het lijkt me heerlijk om elkaar te verwennen en daar de tijd voor te nemen. Van twee walletjes eten heeft een beetje een negatieve betekenis maar volgens mij gaat dat bij een MMV trio niet op :)

Fantaseren mag iedereen nog zoals hij of zij wil, gelukkig zijn "die gedanken frei". Ik zou ook het liefs een MMV trio willen met mijn eigen vrouw welteverstaan. Alleen vrees ik dat dit er niet van zal komen, onze smaak in mannen verschilt nogal en zij is seksueel een stuk conservatiever dan ik.

Wij hebben al meerdere (hetero) trio's gehad (m/m/v) .
Even voor de duidelijkheid dat was dan ik,mijn vrouw en een extra man.
Maar we blijven fantaseren , eens m/v/v of een bi trio uitproberen.
Eerlijk is eerlijk wat voor trio het ook was of word het is gewoon super geil als je vrouw ligt te genieten met een andere man/vrouw.

Ook wij verschillen wat mannen (en ook vrouwen) betreft van smaak,maar meestal vinden wij wel een midden weg en als we echt super geil zijn
zijn we niet te kieskeurig alleen wat hygiene betreft natuurlijk wel.
Geniet matig maar wel regelmatig.
Marijn

Berichtdoor blizz » wo 09 mei 2018, 16:01

Ik heb ooit 1x een trio gehad. En dat was gelijk mijn allereerste keer oraal met een man. Mijn hemel wat was ik nerveus. daardoor totaal niet kunnen genieten. Niet dat het niet lekker was hoor. want dat was het echt wel. maar vanwege mijn eigen nervositeit toch wat geremder.

daarna nooit meer de kans gekregen. het lijkt wel alsof iedereen gouden standaarden heeft. minstens 20cm lang en 5cm doorsnede, geen bbs, afgetraind en 2 meter lang.
blizz

Berichtdoor Marijn » wo 09 mei 2018, 18:24

blizz schreef:Ik heb ooit 1x een trio gehad. En dat was gelijk mijn allereerste keer oraal met een man. Mijn hemel wat was ik nerveus. daardoor totaal niet kunnen genieten. Niet dat het niet lekker was hoor. want dat was het echt wel. maar vanwege mijn eigen nervositeit toch wat geremder.

daarna nooit meer de kans gekregen. het lijkt wel alsof iedereen gouden standaarden heeft. minstens 20cm lang en 5cm doorsnede, geen bbs, afgetraind en 2 meter lang.

Dan hebben wij dikke pech geen 20cm geen 5cm wel 1 van de bbs,niet afgetraind en absoluut geen 2mtr lang,maar weeer vlug weg wezen hier ;) :P
Marijn

Berichtdoor blizz » wo 09 mei 2018, 18:40

Marijn schreef:Dan hebben wij dikke pech geen 20cm geen 5cm wel 1 van de bbs,niet afgetraind en absoluut geen 2mtr lang,maar weeer vlug weg wezen hier ;) :P

Niets mis mee toch? Zo horen mensen te zijn. Zolang je maar kan genieten
blizz

Berichtdoor erix69 » do 10 mei 2018, 11:12

Leuk om al jullie reacties en ervaringen te lezen...

Nou ja, ik voldoe ook niet aan de 'gouden' standaard, ondanks dat toch regelmatig opwindende trio's beleefd, als je elkaars vertrouwen weet te winnen ben je al een heel eind.

Eigenlijk bijna altijd MVM, waarbij de mannen meestal bi waren, ik voel me tenslotte oraal-bi.
Ik kijk er altijd naar uit als ik een date met een stel heb, alleen al de 'erotische' adrenaline die door je aderen stroomt voorafgaand aan de ontmoeting..zo lekker..zelfs verslavend.

Het leuke van trio vind ik is dat je zoveel mogelijkheden hebt, zeker als je je fantasie gebruikt, soms via de mail of chat maken we een heel scenario over hoe we denken/hopen dat e.e.a. zal gaan.
Vaak komt daar dan weer niets van terecht, maar dat is ook weer niet erg.
Altijd wel leuk om vooraf duidelijk te maken waar je van houd en wat je geil vind... zo hebben ze mij wel eens geblinddoekt en moest ik raden wie mij pijpte, de man of de vrouw..ik zat er vaak naast..haha.
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor Marijn » do 10 mei 2018, 12:52

erix69 schreef:Leuk om al jullie reacties en ervaringen te lezen...

Nou ja, ik voldoe ook niet aan de 'gouden' standaard, ondanks dat toch regelmatig opwindende trio's beleefd, als je elkaars vertrouwen weet te winnen ben je al een heel eind.

Eigenlijk bijna altijd MVM, waarbij de mannen meestal bi waren, ik voel me tenslotte oraal-bi.
Ik kijk er altijd naar uit als ik een date met een stel heb, alleen al de 'erotische' adrenaline die door je aderen stroomt voorafgaand aan de ontmoeting..zo lekker..zelfs verslavend.

Het leuke van trio vind ik is dat je zoveel mogelijkheden hebt, zeker als je je fantasie gebruikt, soms via de mail of chat maken we een heel scenario over hoe we denken/hopen dat e.e.a. zal gaan.
Vaak komt daar dan weer niets van terecht, maar dat is ook weer niet erg.
Altijd wel leuk om vooraf duidelijk te maken waar je van houd en wat je geil vind... zo hebben ze mij wel eens geblinddoekt en moest ik raden wie mij pijpte, de man of de vrouw..ik zat er vaak naast..haha.

Tja daar hebben wij dus absoluut geen ervaring mee m/m/v bitrio bij ons waren het altijd heteromannen :cry:

Mijn partner heeft ook wel eens op bed vastgebonden gelegen en geblinddoekt terwijl er 2 mannen bezig waren met haar ,kan je zeggen dat ze er nu nog geil van wordt hahahahah.
Misschien eens onze ervaringen via pb uitwisselen!?
Marijn

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit