Trio's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Trio's

Berichtdoor PaulV » ma 20 sep 2010, 00:04

Er wordt weleens gezegd dat een trio de ultieme fantasie zou zijn van elke heteroman. Het gaat hier dan natuurlijk over een trio met twee vrouwen. Maar hoe zit het met ons als biseksuele mannen en vrouwen? Zou je graag een trio met een man en een vrouw willen? Heb je ze al eens gehad en hoe was dat? En wat vind je van trio's met twee mannen of twee vrouwen?
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Re: Trio's

Berichtdoor bistringliefhebber » ma 20 sep 2010, 10:41

Allowha allemaal,

sprekend voor mijzelf maakt het niet uit in welke vorm het trio plaatsvind; wel is het idd zo dat trio bij hetromannen met 2 vrouwen de ultieme fantasie is (en voor ook zeker velen realiteit). Ikzelf heb wel eens een trio gehad maar dan wel samen met mijn partner en een biman erbij; op dit moment nog niet met een bivrouw erbij; staat nog wel op het verlanglijstje.. hihi. Wat ikzelf nog eens zou willen ervaren idd een trio met een ander stel of 2 andere bi-heren of met 2 dames... en misschien komen die fantasieën nog wel uit.........
bistringliefhebber

Berichtdoor Anne-Fleur » ma 20 sep 2010, 14:31

Ik heb zelf ervaring met een vvm trio, en vmm.

Vvm vond ik niet z'n succes, maar ik denk dat dat meer aan de personen lag dan aan de samenstelling. Het lijkt me dus best leuk om nog eens met een man en een vrouw in een bed te kruipen en het nog een keer te proberen :mrgreen:

Met 2 mannen heb ik ook ervaring mee, en dat is gewoonweg geweldig. Maar wederom, ik denk dat het aan de personen ligt. We lagen elkaar alledrie gewoon heel erg goed en voelen elkaar goed aan, dan krijg je ook goeie sex. Dit was overigens met 2 bi-mannen, dus zij deden ook dingen met elkaar enzo. Het lijkt me een beetje awkward worden als je met 2 heteromannen in een bed ligt, die willen elkaar dan niet weer aanraken enzo, en hoewel ik het erg leuk vind om door 2 mannen verwend te worden, als die niet opgewonden worden van een andere man, lijkt het me dat ze daar vooral een boel mee bezig zijn dan en niet met de seks.

Een trio met 2 vrouwen lijkt me ook nog wel eens leuk om te proberen.
Anne-Fleur

Berichtdoor bistringliefhebber » di 21 sep 2010, 09:52

Aanvullend op mijn vorig stukje merken wij heel duidelijk dat veel bi-heren/-jongens zich bi noemen om maar een trio te kunnen hebben met een stel, waarbij dan voor die 'bi-gast' de hoofdmoot ligt bij de vrouw..... dus eigenlijk een binnenkomertje. Misbruik maken van ..... zijn er meerderen onder ons, die deze ervaring hebben????
bistringliefhebber

Berichtdoor peter9 » di 21 sep 2010, 14:01

Heb zelf al een trio vvm gehad maar sinds mijn uit de kast koming ben ik nu heel nieuwsgierig naar de andere kombinatie's. Het valt niet mee om die te vinden maar de aanhouder wint, denk ik. ;)
peter9

Berichtdoor Anne-Fleur » di 21 sep 2010, 18:21

Ik heb niet de ervaring dat mannen zich bi noemen om maar bij een vrouw in bed te belanden. In tegendeel, mijn 2 mannen vermaken zich ook prima met elkaar :mrgreen:

Wat ik wel een nadeel vind aan trio's is het blijven slapen gedeelte. Op de een of andere manier heb ik het altijd te warm (lees: tussen 2 zweterige mannen geklemt liggen) of te koud (de mannen in kwestie liggen naast elkaar en hebben met zn 2en de deken geclaimd). Moet ik toch nog eens wat op verzinnen...
Anne-Fleur

Berichtdoor frans » do 23 sep 2010, 21:31

Trio's, helaas nog geen ervaring mee. Hoewel, in sauna's wel, en ook wel gekwartet en gekwintet. Allemaal mmm, mmmm en mmmmm. Maar da's toch anders, veel vluchtiger in elk geval. Samen met twee anderen in een bed belanden lijkt me heel bijzonder, al ben ik wel benieuwd hoe ik om zou gaan met praktische details als Anne-Fleur hierboven schetst. Of ook: hoe verdeel je je aandacht eerlijk over twee personen?
frans

Berichtdoor Anne-Fleur » vr 24 sep 2010, 10:45

Waarom zou je je aandacht eerlijk moeten verdelen? Ja, tuurlijk, het is niet leuk als 1 persoon compleet geen aandacht krijgt, maar in mijn mmv trio gaat het eigenlijk gewoon vanzelf. We doen gewoon waar we zin in hebben en dat loopt altijd wel goed af. Terwijl ik denk ik van hun beide toch wel verhoudingsgewijs veel aandacht krijg, maar ja, dan moet je ook niet met 2 pleasers is bed gaan liggen denk ik...
Anne-Fleur

Berichtdoor Roza » vr 24 sep 2010, 13:30

Leuk topic! Van mij hoeft een VMM trio ècht niet, hoe aantrekkelijk ik beide heren ook mag vinden. Dit komt hoogstwaarschijnlijk ook voort uit dat mijn vriend heel hetero is en zich er helemaal niet fijn bij zou voelen, en ik me nogal geïntimideerd kan voelen door onbekende mannen. Ook ben ik (op het moment) maar in marginale mate geïnteresseerd in mannen, dus een VMV of een VVV ( :mrgreen: ) trio lijkt me, over een tijdje, een stuk leuker! Eerst maar eens helemaal gewend raken aan VV-contact, dan komt de rest later wel :)
“Actually, I am sure. I am bisexual.” “Yeah, well...” she said with a disgusted look on her face.
Roza

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit