Ben hetero, maar toch...

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Ben hetero, maar toch...

Berichtdoor bi??? » di 13 jul 2010, 17:29

Ben hetero, val alleen op meiden. Als ik een jongen aankijk voel ik daar totaal echt niks bij.
Maar ik word wel geil als ik een lekker pik zie, krijg dan fantasieën om een keer toch een lekker pik af te kunnen zuigen. en ook sex mee te hebben.
Maar als ik dan naar de gezicht kijk gaat al dat geilheid meteen weg.

Help me out!!!! ben ik de enige met dit soort gedachtes of zijn er meerdere die ook zo'n gevoel bij hebben???
bi???

Re: Ben Hetero, maar toch word k geil als ik een lul zie

Berichtdoor Almostme » di 13 jul 2010, 17:34

Ik ben een biseksuele vrouw, en kan er dus niet op antwoorden of je al dan niet bi bent. Maar misschien vind je het gewoon leuk eens te experimenteren met iemand van hetzelfde geslacht? Daarom hoef je echt geen gevoelens voor jongens te hebben. Volgens mij moet je er geen big deal van maken en er gewoon het leuke van inzien... al begrijp ik al te goed dat dat je onzeker maakt.

Ikzelf vind het trouwens ontzettend geil twee bi of homomannen met elkaar bezig te zien en dat heeft dus niks met mijn geaardheid te maken.
Almostme

Berichtdoor naturist47 » di 13 jul 2010, 17:56

hoi bi???

ik heb dat ook.
ik word ontzettend geil als ik naar mannenpikken en en als 2 mannen met elkaar bezig zijn
dan droom ik ervan dat ik ook mee lig te doen.
dus je bent echt niet de enige
ik heb al langer bi gevoelens maar heb het 20 jaar moeten onderdrukken
mijn verhaal hierover kan je lezen bij het forum waar je je eigen voorstelt wie je bent

groetjes robert (naturist47)
naturist47

Berichtdoor Edwin » vr 16 jul 2010, 21:22

Ik zou het eigenlijk gekker vinden als je niet opgewonden zou raken van een lekkere pik. Een gezonde heteroman zal z'n eigen pik toch ook niet vies vinden? Dus ik kan me best voorstellen dat je andermans pik geil vindt maar niet wie eraan vast zit.

Ik zou zeggen: probeer het eens en maak je niet druk over hoe het heet. Misschien is het niet meer dan een fantasie, misschien gaat het precies zoals je het je voorstelt, misschien raak je er wel aan gewend om het met een man te doen. Ik heb het met verschillende bischierige mannen gedaan en uiteenlopende reacties meegemaakt.

Ik ben zelf 100% bi, maar ik kijk ook anders naar mannen dan naar vrouwen. Als op straat mijn ogen naar iemand worden getrokken, is het negen van de tien keer een sexy vrouw. Mijn ideale man is groot, stevig en behaard met sterke armen, maar als het om seks gaat, wil ik toch vooral weten wat er tussen zijn benen hangt. :)
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Bliss Laveau » vr 23 jul 2010, 10:39

En weer wordt er enkel gedacht in termen van man/vrouw. :mrgreen: Een man die opgewonden raakt van pikken, maar niet van een mannenlichaam, die valt vaak wel op transgenders.
“All began in love, all seeks to return in love. Love is
the law, the teacher of wisdom, and the great revealer of mysteries.”

~Starhawk~
Bliss Laveau

Berichtdoor bi??? » vr 30 jul 2010, 02:30

Edwin schreef:Ik zou het eigenlijk gekker vinden als je niet opgewonden zou raken van een lekkere pik. Een gezonde heteroman zal z'n eigen pik toch ook niet vies vinden? Dus ik kan me best voorstellen dat je andermans pik geil vindt maar niet wie eraan vast zit.

Ik zou zeggen: probeer het eens en maak je niet druk over hoe het heet. Misschien is het niet meer dan een fantasie, misschien gaat het precies zoals je het je voorstelt, misschien raak je er wel aan gewend om het met een man te doen. Ik heb het met verschillende bischierige mannen gedaan en uiteenlopende reacties meegemaakt.

Ik ben zelf 100% bi, maar ik kijk ook anders naar mannen dan naar vrouwen. Als op straat mijn ogen naar iemand worden getrokken, is het negen van de tien keer een sexy vrouw. Mijn ideale man is groot, stevig en behaard met sterke armen, maar als het om seks gaat, wil ik toch vooral weten wat er tussen zijn benen hangt. :)

Nee inderdaad, me eigen pik vind ik zker niet vies, vind het eerder geil om er naar te kijken als het lekker stijf is.
Ik word er zo geil van dat ik wel zker weet dat als ik eenmaal een lekkere pik in me mond heb gehad dat ik dat wel vaker wil.
Als het me ooit tegenkomt zeg ik denk ik ook geen nee,dus het is afwachten wanneer het zover is.
bi???

Berichtdoor bi??? » vr 30 jul 2010, 02:32

Bliss Laveau schreef:En weer wordt er enkel gedacht in termen van man/vrouw. :mrgreen: Een man die opgewonden raakt van pikken, maar niet van een mannenlichaam, die valt vaak wel op transgenders.

Beter als dat kan het denk ik niet voor mij.... een mooie vrouwe lichaam met een lekkere lul ;)
bi???

Berichtdoor Addywally » di 10 aug 2010, 01:41

Ik fantaseer er ook regelmatig over en word gigantisch geil bij de gedachte een man oraal te bevredigen mits het type voldoet aan natuurlijk.
Hoe zal het zijn tja moet er maar eens aan geloven...
Het is niet zo dat de gedachte of behoefte er continue is maar zo af en toe pfff
Addywally

Berichtdoor hampeleman » di 10 aug 2010, 12:33

Ik herken mij ook helemaal in dit verhaal. Ik ben nog nooit verliefd geworden op een man(nog niet, maar wie weet..) maar voel me inderdaad wel aangtrokken op sexueel gebied. Misschien een goeie tip, ga eens naar een sex-bioscoop. Hier lopen veel mannen rond die juist niets anders willen dan met andere mannen spelen en het zijn niet allemaal homo's, dat vinden ze zelf, maar het zijn gewoon ontkennende Bi's. Je kunt hier zo ver gaan als je zelf wil. Veel mannen zitten met zichzelf te spelen maar als je een beetje toenadering zoekt gebeurt er vaak vanzelf iets meer en voor je het weet zit iemand met zijn hand in je broekje. En meestal is het donker genoeg dat je niet precies ziet hoe de man eruit ziet, dus het is vrij annoniem. Vaak zijn er ook darkrooms met gloryholes waar mannen hun pik door kunnen steken en waar je dan lekker aan kunt zuigen, dit is nog annoniemer en weet je dus helemaal niet wie het is. Op die manier kun je dus eens je fantasie uitleven en kom je er vanzelf achter of dit wel iets voor je is of niet. Dan heb je het in elk geval een keer geprobeerd. En als je veel geluk hebt komt er nog een stelletje binnen en kun je beide uitproberen.
Doen, succes
groetjes van een MayBIcurious
hampeleman

Berichtdoor waaromookniet? » wo 11 aug 2010, 11:07

Hallo MENS!!!
..en of dat nu een zgnoemd hetero-lesbisch-bi-gay-trans-asex- of wat dan ook voor benaming lijkt te moeten hebben voor sommigen, ik zou me, zoals ook door anderen al geschreven, niet in eerste plaats druk maken over de vraag of je het 1 bent of het ander. Mijn mening is dat ieder mens het recht heeft zichzelf te zijn, zichzelf te ontdekken en te genieten van hetgeen elk mens maakt tot een bijzonder, uniek individu. Ook ik herken je woorden als je zegt dat je nooit verliefd geweest bent op een man, dat je er vanuit die gedachte nooit getwijfeld hebt aan je "heterosexualiteit" en nu dus een beetje confused bent. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik al op jonge leeftijd kennis heb gemaakt met sexualiteit tussen 2 mensen, in mijn geval een neef. Het is me nog steeds niet duidelijk of ik, mochten deze jeugdervaringen niet hebben plaatsgevonden, ook zo zou zijn zoals ik nu ben/ voel/ denk.
De relatie(tje)s die ik tot nog toe gehad heb waren allen met meisjes/ vrouwen, waarop ik ook verliefd werd, van kon houden en waarmee ik oprechte, fijne omgang en sex kon hebben/ heb , en op een man ben ik dus ook nog nooit verliefd geweest. Voor mezelf kan ik verliefdheid en lichamelijke "honger" tamelijk makkelijk scheiden, en heb dus ook wel wat ervaringen opgedaan met mannen. Waarom? omdat ik gewoon behoefte aan heb, omdat ik het fijn en lekker vind. Ik beschouw het als een verrijking van mijn leven, maar moet toch wel toegeven dat ik het niet makkelijk vind om ermee om te gaan, laat staan de mensen om mij heen erover te informeren. Als er een multiple-keuze vraag zou moeten beantwoord, en de opties heel zwart-wit zouden zijn als: hetero/bi/lesbo/gay/ dan zou ik mezelf aankruisen als zijnde bisexueel, maar wat betekent dat eigenlijk? ik kan enorm!!!!!!! genieten van stomende sex met een andere vent maar zie een relatie of coming-out-together met een man niet zitten.
De moraal???? die is er niet, denk ik, want niemand is hetzelfde als iemand anders, hokjes-denk-politiek is niet op zijn plaats soms en wat mij betreft moet een mens zijn hart en gezond verstand ten volle benutten, ook om een keer iets te doen om er gewoon voor jezelf achter te komen of het iets voor jou is............
Ik wens je veel plezier en hoop dat mensen oals jij en ik op een goede dag een keer ECHT voor zichzelf besluiten- en ook hiernaar durven leven- dat een opgeplakte naam niets meer is dan een naam alleen........
greetz and love, laten we gewoon een keer met z'n allen durven te zijn wie we zijn, en jawel, ook ik heb nog veel te overwinnen.....
Vrede! x
waaromookniet?

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit