Masturberen uitstellen. (M/V)

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Masturberen uitstellen. (M/V)

Berichtdoor WoBi » zo 29 apr 2018, 12:41

Beste mede biseksuele/bischierige vrouwen en mannen.

In het topic waar we het hadden over wat de warmte en zon die medio april ons landje verwelkomde voor invloed heeft op je seksuele gemoedstoestand zijn we vooral onder mijn bijdrages wat afgedwaald naar de uitdaging tot het uitstellen van de behoefte om te masturberen.

Vandaar na de terechte tip van een mede forummer hier een apart topic daarover.

Ik ben met mijzelf de uitdaging aan gegaan zo lang mogelijk niet te masturberen, en dan met name met behulp van mijn hand(en)
Dat laatste vooral omdat het teveel een gewenning is geworden, die wil ik graag doorbreken.
Vorige week had ik na ruim drie dagen een orgasme met behulp van de massage straal op de douchekop waardoor de teller gereset werd, al vond ik het al beter dat ik met mijn handen van mijzelf af kon blijven.

Wat ik tot nu toe als positieve effecten ervaar zijn wat meer energie hebben, alerter zijn en ik hoop in de toekomst steeds meer het controle hebben over de drang om mijzelf te bevredigen.
Ik heb een behoorlijk hoog libido wat het niet veel makkelijker maakt, daarnaast ben ik thuis vaak zo schaars mogelijk gekleed en bij warm weer naakt wat ervoor zorgt dat ik me meer bewust ben van mijn lichaam.

Mijn vraag aan jullie is:. (als je een vrouw bent schroom dan vooral ook niet om te reageren als je die behoefte voelt)

Ben jij ook wel eens de uitdaging met jezelf aangegaan voor een periode niet te masturberen, of in ieder geval niet zoals je dat doorgaans gewend bent te doen?

Misschien om een patroon te doorbreken of omdat je jezelf simpelweg eens wil uitdagen op dat gebied.
WoBi

Re: Masturberen uitstellen. (M/V)

Berichtdoor bicase » zo 29 apr 2018, 13:48

Hoi Wobi,

Ik was daar heel hard mee bezig in mijn late adolescentie pakweg van een jaar of 16 tot een jaar of 24. Ik kon toen behoorlijk lange periodes niet klaarkomen, tot wel drie weken, maar dan was het vat toch op of misschien net vol ;) .

Ik was toen vooral ook bezig met dingen aan mijzelf te bewijzen en dit was er ook eentje van, je bent in controle, je kan dit, je hebt dit niet nodig en nog zo van die zaken.

Ondertussen heb ik die zelfcontrole wat laten varen, want in mijn ogen te gefixeerd, te veel en te veeleisend. Ik ben misschien een beetje in de verkeerde richting geëvolueerd, meer zo van doe het gewoon. Ik merk dan ook dat ik soms wel eens masturbeer uit gewoonte in plaats van zin. Ik merk ook dat masturberen bij mij een enorme stressverlichtende factor is, waar ik misschien wat teveel gebruik van maak. Als de situatie verandert, bijvoorbeeld op vakantie of verlof hebben, dan ben ik minder gestresseerd en ervaar ik minder de nood om te masturberen en dan kan ik gerust een week zonder, langer wordt moeilijker.

Ik merk ook dat de zon daar nog steeds een geilheid verhogende factor in is.

Ik kan ook 's morgens met veel plezier beginnen te rukken, maar dan toch niet klaarkomen omdat het gevoel op een bepaald moment wegebt in plaats van toe te nemen, als dat gebeurt, kan ik het 's avonds meestal niet meer houden en heb ik dan een heftiger orgasme.

Nog eentje: Seks met mijn vrouw verhoogt net mijn nood om de dag erna te masturberen, ik heb dit ooit eens met een seksuoloog besproken en die wist mij te vertellen dat dit een redelijk algemeen gegeven is bij mannen.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor WoBi » ma 30 apr 2018, 14:25

Een mooi en uitgebreid verhaal bicase!

's ochtends beginnen met masturberen en dan het gevoel wat verliezen is herkenbaar, komt dan inderdaad op een later tijdstip als je wat ontspanning ervaart weer regelmatig terug.

En het is inderdaad ook een heerlijke stress kwijtraker, dat geldt denk ik ook wel voor vrouwen.

Ondertussen heb ik de eerste dag niet masturberen er weer opzitten.
Het orgasme van gisteren heeft er niet voor gezorgd dat mijn libido een tijdelijk dipje heeft, het opgewonden gevoel is wat blijven hangen.
Vannacht en vanmorgen waren best even pittig, ik werd regelmatig opgewonden wakker met een flinke erectie.
Dan dwalen mijn gedachten ook al snel af naar van allerlei fantasieën.
Vanochtend opgestaan in een geile bui na mijzelf even vermanend toegesproken te hebben.
Na het ontbijt gedoucht en daarbij als laatste met de douchekop van warm (wat weer even een halve erectie teweeg bracht) naar zo koud als het water door de waterleverancier wordt aangeleverd mijn onderbuik, piemel en ballen afgespoeld.
Naast dat het wel gezond schijnt te zijn (spoel soms helemaal koud af) merk ik daarna ook dat het wat ongemakkelijke gevoel in mijn ballen wat afneemt evenals het opgewonden gevoel.

Tot zover, ik houd jullie op de hoogte.
WoBi

Berichtdoor bert100 » ma 30 apr 2018, 15:28

@wo-bi en@bicase

Mooie getuigenissen.

Dat over stress en masturberen heb ik ook heel sterk. Gek eigenlijk dat stress zich uit in een gespannen pik en ballen. Maar het helpt wanneer je dan even kan masturberen om de stress weg te nemen.
Lijkt me echt niet ongezond
bert100

Berichtdoor WoBi » di 01 mei 2018, 12:09

En aanbeland op dag 2.

Gisteren middag kon ik het niet laten een enorm opwindende Tumblr pagina te bezoeken.
Het bleef wel bij kijken, ik heb mijzelf niet aangeraakt.

's avonds naar de sauna geweest met een vriendin, het had me niet verbaasd in die omgeving met ook regelmatig mooie naakte vrouwen en hier en daar een man een (beginnende)erectie gekregen te hebben.
Toch gebeurde dat gelukkig niet.
Ik was juist heel ontspannen en kon er dus ook volop van genieten.

Op naar de derde dag.
WoBi

Berichtdoor blizz » di 01 mei 2018, 12:20

WoBi schreef:
's avonds naar de sauna geweest met een vriendin, het had me niet verbaasd in die omgeving met ook regelmatig mooie naakte vrouwen en hier en daar een man een (beginnende)erectie gekregen te hebben.
Toch gebeurde dat gelukkig niet.
Ik was juist heel ontspannen en kon er dus ook volop van genieten.

ik heb nog nooit iemand met een stijve gezien in de sauna. ikzelf ook niet, ook al kijk ik mijn ogen uit ;)

de enige suana waar je "word geacht" een stijve te hebben is de gay sauna in amsterdam
blizz

Berichtdoor WoBi » di 01 mei 2018, 21:08

Ik ben een regelmatige sauna bezoeker en behoor dus niet echt tot de 'ik ga als net puber-af voor de eerste keer naar de sauna', toch geeft mijn libido soms reden tot wat twijfels.

Ik was 's middags behoorlijk geil en had een vermoeden dat ik dat de sauna mee in zou nemen.
Waarbij ik me er heel bewust van ben dat het tot op zekere hoogte ook een keuze is, en ik heb er voor gekozen er een hele ontspannen avond van te willen maken, en vooral niet te blijven hangen in mijn eigen hoofd en bepaalde delen van mijn lichaam.
WoBi

Berichtdoor WoBi » wo 02 mei 2018, 09:55

En aanbeland op dag 3..

Vanmorgen was het wel weer even lastig, best wel opgewonden en een flinke erectie.
Een klein beetje liggen fantaseren en wat tegen het bed aangewreven...

Toen er maar snel uitgegaan en ontbeten, daarna gedoucht en als laatste met de douchekop de straal steeds iets kouder gezet totdat er niet zo heel veel meer overblijft van mijn mannelijkheid, de opwinding wordt er overigens niet minder door, misschien eerder nog andersom.
(het resultaat heb ik in het Liederlijk kabinet; de onderkant neergezet voor iedereen hier die net als ik behoorlijk visueel is ingesteld)

Ik zal waarschijnlijk gedurende de dag ook nog wel zo mijn momentjes hebben, vanaf dag 4 zal het misschien nog moeilijker worden, ik wacht het rustig af.
WoBi

Berichtdoor WoBi » do 03 mei 2018, 18:12

En dat was dag 4 (ik tel vanaf 10u 's ochtends de vorige dag tot in dit geval vandaag 10u)

Gisteren middag had ik het behoorlijk moeilijk, ik was bijna in staat naar de slaapkamer te gaan, alles uit te trekken en te masturberen...
Had zelfs even het gevoel een spontaan orgasme te krijgen.
Gelukkig had ik net genoeg wilskracht om te wachten tot de ergste drang voorbij zou zijn.

Vandaag viel het tot nu toe heel erg mee, op naar dag 5.
WoBi

Berichtdoor WoBi » vr 04 mei 2018, 19:51

En al weer dag 5.

Ik merk vooral dat ik wat meer energie heb, me beter kan focussen en wat mannelijker voel.
Wat zelfverzekerder, emotioneel stabieler, iets meer lef.

Misschien komt dat wel omdat door het niet masturberen er meer testosteron in het lichaam blijft zitten.

Ik ben nu een aantal dagen vrij, dat vergroot de kans wel om geprikkeld te raken, vooral ook omdat ik het heerlijk vind om met het komende warme weer bloot te zijn in huis en tuin (van de zon genieten in luie stoel of op een stretcher)

Deze dag was in ieder geval heel makkelijk als het aankomt op mij opgewonden voelen of geprikkeld raken.
WoBi

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit