Hoe scoor je een vrouw?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Hoe scoor je een vrouw?

Berichtdoor Anne-Fleur » vr 09 apr 2010, 14:32

Dit draadje gaat precies over wat de titel al zegt, namelijk: hoe scoor je een vrouw?

Ik ben niet erg goed in versieren. Vriendlief ben ik (letterlijk) tegenaangelopen, en voor de rest kwamen al mijn eerdere dates van het internet. Naja, afgezien van 1 persoon, maar hoe ik dat gefixt heb weet ik eigenlijk ook niet. Echt uitgaan doe ik over het algemeen niet, dus ik ben gebonden aan wie ik tegenkom bij mn studentenvereniging bijvoorbeeld.
Maar hoe weet je nou dat die vrouw wel wat met je wil? Ik zou zweren dat de serveerster van het restaurant waar we gisteren aten met me aan het flirten was, naar mij ging ze de hele tijd lief glimlachen terwijl ze mn vriend amper een blik waardig keurde (en die krijgt normaliter genoeg aandacht van de vrouwen). Maar ik durfde haar niet om een telefoonnummer te vragen, uit angst fout te zitten. Als het een man was geweest, was het makkelijker, hetero's zijn toch nog altijd het meest geaccepteerd in de maatschappij...

Dus: hebben jullie tips? Want ik zou toch wel weer eens wat met een vrouw willen...
Anne-Fleur

Re: Hoe scoor je een vrouw?

Berichtdoor bi-tje » vr 09 apr 2010, 17:08

Denk niet dat je moet kijken naar wat in de maatschappij meer of minder geaccepteerd wordt, maar meer naar wat jezelf acceptabel vind. Daar draait het toch om?
Gewoon lekker erop af stappen. Niet geschoten is altijd mis. Wat heb je te verliezen?
bi-tje

Berichtdoor vlinder » zo 25 apr 2010, 20:52

Ik vind het lastiger om een vrouw te versieren dan om een man te versieren. Met mijn vriendin werd ik eerst bevriend voordat we iets kregen. Maar of dat nu een goede tip is? Ik denk dat je bij vrouwen toch wat assertiever te werk moet gaan. Dus gewoon erop afstappen inderdaad. (niet dat ik dat zou durven :P ) Waarom ga je niet eens naar een holebi feest? Dan heb je een grote kans dat de leuke vrouwen niet hetero zijn. En anders toch weer eens via internet of wellicht via via?
Ik ben wie ik ben
vlinder

Berichtdoor Prada » do 20 mei 2010, 20:33

Via dit forum? ;)
Hoe hechter een vriendschap tussen vrouwen, des te rijker de woorden. Hoe hechter een vriendschap tussen mannen, des te minder de woorden.Maar bij haar kan ik stil zijn.
Prada

Berichtdoor Sabrina » do 03 jun 2010, 14:17

Goed topic! Ik vraag 't me ook nog steeds af :( .

Ik begin contactadvertenties serieus te overwegen omdat 't dan tenminste duidelijk is wat de bedoeling is. Vriendlief heb ik leren kennen toen ik 12 was, toen kón ik nog niet eens flirten :mrgreen:. En da's maar goed ook, want ik faal er tegenwoordig nog steeds in voor m'n gevoel :P.

*gaat topic in de gaten houden voor 't geval dat iemand met De Geniale Ingeving komt*
Sabrina

Berichtdoor Anne-Fleur » za 05 jun 2010, 00:08

Nou, t is me gelukt hoor! Heb vorige week gezoend met een meisje, bij de studentenvereniging. Het ging zegmaar zo:
- ik liep de bar in en werd gevraagd: heb jij al eens met een meisje van hier gezoend?
- het bleek dat ze bezig waren met een speekselboom: welke mannen hadden met welke mannen gezoend en welke vrouwen met welke vrouwen
- toen vond iedereen dat ik dan maar met dat meisje (zij zoent wel vaker meisjes, staat wel enigzins bekend als een slet) moest gaan zoenen
- dus dat deden we toen maar
- en later nog een keer, want iemand had het gemist. Was geslaagder dan de eerste keer, omdat we nu ook beter van elkaar door hadden dat we beiden wel wilden en het niet alleen een "lolletje" was

En ik kan me zo voorstellen dat het misschien een keertje meer dan dat wordt. We weten wat we aan elkaar hebben (hebben beiden een vriend, beide poly) en tis lekker dicht bij huis :) Het is misschien niet mijn ideale vrouw ofzo, maar ik voel me toch wel tot haar aangetrokken. Daar kan ik t wel op, om maar eens Gronings te doen. 8-)
Anne-Fleur

Berichtdoor Prada » ma 14 jun 2010, 23:11

@ Sabrina: als je je vriend al hebt sinds je 12 bent heb je wel wat in te halen. Niet lullig bedoeld hoor, maar flirten moet je gewoon nog leren dus. Openstaan voor signalen en ze herkennen en ermee omgaan. Dat is ook niet iets wat je met de paplepel ingegoten krijgt. En dat geeft toch ook niks? Des te leuker om te ontdekken! Nu je je er zo bewust mee bezig houd. ;) Houd je ons een beetje op de hoogte?
Hoe hechter een vriendschap tussen vrouwen, des te rijker de woorden. Hoe hechter een vriendschap tussen mannen, des te minder de woorden.Maar bij haar kan ik stil zijn.
Prada

Berichtdoor Els » di 15 jun 2010, 14:58

Hopelijk spreek ik nu niet voor mijn beurt, maar Sabrina is niet samen met haar vriend vanaf haar twaalfde: ze kennen elkaar wel al sinds die tijd, en ze heeft geen andere vriendjes gehad. Trouwens, ook als je een relatie hebt, kan je flirten hoor ;)
Els

Berichtdoor Prada » di 15 jun 2010, 23:04

Oow,..iets te snel een coclussie getrokken dus. :oops:
Ja flirten kun je inderdaad ook in een relatie. ;)
Prada

Berichtdoor naturist47 » zo 04 jul 2010, 11:34

flirten tijdens je relatie is juist spannend
zo krijg je complimentjes
laatst heb ik ook met eem na geflirt terwijl mijn vriendin er bij was
ze zei dat ik het volgens haar wel een erg leuke man vond
verder is er niets gebeurd (helaas )
maar het was wel een lkkr ding
naturist47

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit