Datingsites: ervaringen

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Datingsites: ervaringen

Berichtdoor Jerome » wo 21 dec 2016, 22:06

Ik vind het best begrijpbaar dat je de site Bi-Mannen uit budgetredenen stopte. Wel jammer, maar je mag er natuurlijk geen geld aan verliezen.
Het zou misschien wel beter geweest zijn om de leden even vooraf te verwittigen van de komende stopzetting (met misschien een weekje tijd of zo), zodat ze gelegde contacten konden verderzetten met een e-mail adres of zoiets. Dan had ik wel snel enkele leden hun contactgegevens gevraagd. Nu is het gewoon stop van de éne dag op de andere.
Jerome

Berichtdoor blizz » ma 26 dec 2016, 21:59

even een zijtak van de online dating wereld aanstippen.

Zijn jullie (degene die op dating sites staan) niet allemaal bang dat je account informatie op straat komt te liggen, gezien alle password hacks van de laatste tijd? ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks dat ik overal unieke wachtwoorden gebruik, ik toch sommige profielen verwijderd heb.
blizz

Berichtdoor Sven » vr 30 dec 2016, 22:34

Nee hoor. Mijn biseksualiteit is geen geheim, dus als het uitlekt ontdekt de buitenwereld eigenlijk niets spannends. Ook ben ik vrijgezel, dus ik bedrieg helemaal niemand.

Overigens heeft bi-mannen.com wel netjes mijn "profielgeld" terugbetaald, hulde. (Ja, ik was een van de drie betalende leden. :lol: )
Sven

Berichtdoor Jerome » zo 01 jan 2017, 16:59

Ja, dat was heel correct van Bi-Mannen. Mooi.
Jerome

Berichtdoor bert100 » ma 02 jan 2017, 12:57

heel spijtig dat bi-mannen.com gestopt is
Ik had nochtans de indruk dat vele geïnteresseerde de weg ernaar toe gevonden hadden.

Bi's met en bi's zonder ervaring: ik stond op het punt een eerste contact live te hebben met een man waar het best mee klikte.
We hadden beide nog geen ervaring met een man en waren best aan het aftasten hoe we het best zouden aanpakken...
bert100

Berichtdoor Jerome » wo 04 jan 2017, 21:53

Ja, ik had net hetzelfde als Bert. Net een goed contact gelegd na enkele gesprekken, maar stomweg niet aan gedacht om direct een mailadres uit te wisselen.
Jerome

Berichtdoor blizz » wo 04 jan 2017, 22:15

Ik weet nog wel andere sites. maar je blijft merken dat het allemaal een beetje "amateuristisch" ingesteld is. en dat vind ik altijd jammer
blizz

Berichtdoor Jerome » do 05 jan 2017, 13:30

En sommige mensen die posten zijn gewoonweg echt geobsedeerd, en is het voor mij gewoon "teveel". Aan sommige van de forumnamen zie je al snel hoe die persoon is. Je zoekt niet direct contact met iemand op zo een forum om Shakespeare te bespreken, maar toch, soms is het echt te hevig.
Jerome

Berichtdoor blizz » do 05 jan 2017, 19:14

ja. klopt. en als je ze dan uitlegt dat je het rustig aan wilt doen, dan is dat goed. maar na 4 x een berichtje beginnen ze toch echt wel te zeuren
blizz

Berichtdoor PdeW » wo 29 maart 2017, 23:31

Weet iemand nog andere sites voor mannen (of mannen en vrouwen). Ik heb nu alleen http://sexdating.bimannen.com/ en http://gayfriends.nl/ maar beide zijn niet heel erg fijn. Is het niet een idee om hier ergens een hoekje te openen? Mocht je uit Nijmegen komen of in de buurt wonen dan mag je natuurlijk ook een PB'tje sturen ;)
PdeW

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit