Datingsites: ervaringen

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: "dating"-sites: ervaringen

Berichtdoor Lauwtjuh666 » di 08 jun 2010, 22:04

Die Occupid is wel een leuke dating site moet ik zeggen! Verder doe ik daar eigenlijk nooit aan :lol:
Lauwtjuh666

Berichtdoor naturist47 » di 15 jun 2010, 13:26

ik kom regelmatig op www.bullchat.nl maar er zit een hele hoop fake daar
hebben jullie ook daar ervaringen mee :(
naturist47

Berichtdoor Sidell » wo 21 jul 2010, 23:35

Betreft jongens zit ik veel op gay.nl. Ik heb wel het idee dat daar relatief weinig bi-mannen zitten of bi-schierige mannen, die tref ik meer op badoo.com. Ik heb een aantal keren met iemand afgesproken via datingsite's. Ik heb 1 keer een slechte ervaring gehad, die jongen leek in reallife minstens 8 jaar ouder, en dat was hij waarschijnlijk ook. Ik kan best op iets ouder vallen, maar ik hou niet van leugens.
Sidell

Berichtdoor Khannea » vr 02 sep 2011, 21:10

I loathe dating sites. It always fizzles on me not having money to spend. I live of a very low income, and most people treat anyone like that like a total pariah.

If I want casual sex, two hours chatgirl.nl and I have some guy (usually married) thrusting his unmentionables into me. But that tends to be very depressing after the fireworks.
Khannea

Re: Datingsites: ervaringen

Berichtdoor Davida » do 14 mei 2015, 22:45

Dit verhaal komt ons (groepje vrijdenkers) heel bekend voor. Daarom hebben we zelf een soort dating initiatief opgemaakt. Het is geen echte datingsite maar eerder een bekendmaken van wat we doen en dat openstellen naar anderen toe. Dit initiatief komt van een klein groepje los/vaste vriendinnen die het jammer vonden van bij een zoektocht zo dikwijls in het advertentiebos verloren te lopen in de vrouw zoekt vrouw categorie. Advertenties zijn zo dikwijls niet wat ze lijken en het is vaak frustrerend en tijdrovend om alles uit te zitten vlooien om te zien of het goed zit.
Daarom hebben we nu zelf het heft in handen genomen en een oproep geplaatst waarin we heel duidelijk zeggen wat we zinnens zijn. We hebben het gedaan omdat we onze ervaring willen verruimen en andere gelijkgezinde vrouwen willen ontmoeten. We vinden het zooo spannend en avontuurlijk om dit met anderen te kunnen ervaren.
We hebben elkaar in de loop van de tijd gevonden via het internet en we hebben kunnen vaststellen dat we dezelfde verlangens en gevoeligheden hebben. Samen hebben we een tekst opgesteld en op het internet losgelaten. Er is heel wat positieve reactie op gekomen en we hebben al toffe ontmoetingen met enkele mensen gehad.
We hebben ons avontuurtje met instemming van iedereen ook nog om een andere reden opengesteld. De lust is bij ieder van ons aanwezig, maar niet altijd op hetzelfde moment even intens. Een afspraak maken die voor iedereen past is ook al niet eenvoudig gebleken. We moeten allemaal rekening houden met onze werkomgeving en met onze gebeurlijke partners en kinderen, die dat echt niet hoeven te weten. Hoe groter onze groep wordt, hoe groter de kans dat we op een bepaald tijdstip met genoeg zijn om het echt intens passioneel te maken. Ook heeft niet iedereen van ons zin om regelmatig op deze manier uit de bol te gaan. Het één keer kunnen meemaken is soms al voldoende om een flinke stoot levenservaring op te doen. Ons groepje is daardoor niet stabiel en met onze kleine site kunnen we ons bekendmaken en ons groepje verruimen.
Kijk maar eens hoe we het zelf zien op bidating.esy.es
Davida

Berichtdoor Droppie » vr 15 mei 2015, 13:54

Davida schreef:Dit verhaal komt ons (groepje vrijdenkers) heel bekend voor. Daarom hebben we zelf een soort dating initiatief opgemaakt. Het is geen echte datingsite maar eerder een bekendmaken van wat we doen en dat openstellen naar anderen toe. Dit initiatief komt van een klein groepje los/vaste vriendinnen die het jammer vonden van bij een zoektocht zo dikwijls in het advertentiebos verloren te lopen in de vrouw zoekt vrouw categorie. Advertenties zijn zo dikwijls niet wat ze lijken en het is vaak frustrerend en tijdrovend om alles uit te zitten vlooien om te zien of het goed zit.
Daarom hebben we nu zelf het heft in handen genomen en een oproep geplaatst waarin we heel duidelijk zeggen wat we zinnens zijn. We hebben het gedaan omdat we onze ervaring willen verruimen en andere gelijkgezinde vrouwen willen ontmoeten. We vinden het zooo spannend en avontuurlijk om dit met anderen te kunnen ervaren.
We hebben elkaar in de loop van de tijd gevonden via het internet en we hebben kunnen vaststellen dat we dezelfde verlangens en gevoeligheden hebben. Samen hebben we een tekst opgesteld en op het internet losgelaten. Er is heel wat positieve reactie op gekomen en we hebben al toffe ontmoetingen met enkele mensen gehad.
We hebben ons avontuurtje met instemming van iedereen ook nog om een andere reden opengesteld. De lust is bij ieder van ons aanwezig, maar niet altijd op hetzelfde moment even intens. Een afspraak maken die voor iedereen past is ook al niet eenvoudig gebleken. We moeten allemaal rekening houden met onze werkomgeving en met onze gebeurlijke partners en kinderen, die dat echt niet hoeven te weten. Hoe groter onze groep wordt, hoe groter de kans dat we op een bepaald tijdstip met genoeg zijn om het echt intens passioneel te maken. Ook heeft niet iedereen van ons zin om regelmatig op deze manier uit de bol te gaan. Het één keer kunnen meemaken is soms al voldoende om een flinke stoot levenservaring op te doen. Ons groepje is daardoor niet stabiel en met onze kleine site kunnen we ons bekendmaken en ons groepje verruimen.
Kijk maar eens hoe we het zelf zien op bidating.esy.es

Leuk idee en -zo te zien- zorgvuldig uitgevoerd. Ondanks de bemoedigende woorden op de website voel ik mij er wat te oud voor maar wens jullie een mooie tijd toe.
Droppie

Berichtdoor biGuy » vr 15 mei 2015, 20:45

Super sexy. Have fun.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor outintheworld » do 21 mei 2015, 12:52

Vind het wel interessant om te lezen over OKC. Veel posts hierover zijn uit 2010. Wordt dit platform nog door jullie gebruikt? Ik zit er wel op. Heb een aantal mensen (met name uit het buitenland) waar ik zo nu en dan een berichtje mee uitwissel.
outintheworld

Berichtdoor Boxerke » wo 27 jul 2016, 13:41

Even inpikken op dit onderwerp.

Ik vind het jammer dat een datingsite voor bi mannen ontbreekt. Vroeger was er eentje, al was ik er geen grote fan van, maar die is al een tijdje vanwege problemen offline. Daarom dacht ik waarom zet ik er zelf geen op, na heel wat werk en lang aarzelen heb ik dus zelf een community voor biseksuele mannen opgericht. Ik noem het niet graag een dating site, vind dat wat kort door de bocht.

Bi-mannen.com is dus een "dating site" of community voor biseksuele mannen. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom :-)
Boxerke

Berichtdoor blizz » wo 27 jul 2016, 19:31

Boxerke schreef:Even inpikken op dit onderwerp.

Ik vind het jammer dat een datingsite voor bi mannen ontbreekt. Vroeger was er eentje, al was ik er geen grote fan van, maar die is al een tijdje vanwege problemen offline. Daarom dacht ik waarom zet ik er zelf geen op, na heel wat werk en lang aarzelen heb ik dus zelf een community voor biseksuele mannen opgericht. Ik noem het niet graag een dating site, vind dat wat kort door de bocht.

Bi-mannen.com is dus een "dating site" of community voor biseksuele mannen. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom :-)

Ik was ook zelf bezig gegaan met een website voor gelijk gestemden (ik zal de url niet noemen, zodat mensen eerst even bij jou kunnen kijken). Er waren wel wat sites, maar die waren enorm op "zie mij eens" en spam gericht. En mijn idee was gewoon een gezellige sociale site met getinte inhoud voor alle vormen van sex.

Maar ik heb mij ook geregistreerd op jouw site boxerke. ben benieuwd
blizz

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit