Ja, goede tip, ik weet alleen nooit zeker of oogcontact zegt "je ziet er leuk uit" of "je ziet er leuk uit, ik zou wel iets met je willen gaan doen". Ik bedoel, ik kijk ook naar leuke jongens, maar of dat betekend dat ik zou willen dat ze me aanspreken of vragen of ik wat wil drinken.. Over mijn vriendinnen: ik ben nog niet echt "uit de kast gekomen". ik ben bang dat zij raar gaat reageren als ik zeg "hoi, je kent me nu 3 jaar, maar ik moet wat vertellen. ik ben bi, vind je leuk en wil seks met je." Ik ben bang dat ze het niet begrijpt en het alleen als een pleziertje zag. Ze heeft een vaste vriend, toch flirt ze af en aan met andere mannen waarbij het niet alleen bij onschuldig flirten blijft..
Wat mijn vriend betreft, weet ik eigenlijk niet wat ik van hem wil en/of verwacht. Het is meer een relatie, want naast veel meer dan (af en toe echt goede) seks zie ik hem niet zo vaak. Ook vertel ik hem lang niet alles wat ik mijn vrienden vertel. We gaan wel vaak leuke dingen doen, zoals wandelen op het strand. Maar echt romantisch vind ik het nooit. Terwijl ik bij vrouwen al snel het romantische in iedere situatie zie.
Aarch.. Het leven is moeilijk.. XD.