Verschil in gevoel tussen mannen en vrouwen

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Re: Verschil in gevoel tussen mannen en vrouwen

Berichtdoor XxX-me-XxX » za 06 maart 2010, 00:12

Ja, goede tip, ik weet alleen nooit zeker of oogcontact zegt "je ziet er leuk uit" of "je ziet er leuk uit, ik zou wel iets met je willen gaan doen". Ik bedoel, ik kijk ook naar leuke jongens, maar of dat betekend dat ik zou willen dat ze me aanspreken of vragen of ik wat wil drinken.. Over mijn vriendinnen: ik ben nog niet echt "uit de kast gekomen". ik ben bang dat zij raar gaat reageren als ik zeg "hoi, je kent me nu 3 jaar, maar ik moet wat vertellen. ik ben bi, vind je leuk en wil seks met je." Ik ben bang dat ze het niet begrijpt en het alleen als een pleziertje zag. Ze heeft een vaste vriend, toch flirt ze af en aan met andere mannen waarbij het niet alleen bij onschuldig flirten blijft..
Wat mijn vriend betreft, weet ik eigenlijk niet wat ik van hem wil en/of verwacht. Het is meer een relatie, want naast veel meer dan (af en toe echt goede) seks zie ik hem niet zo vaak. Ook vertel ik hem lang niet alles wat ik mijn vrienden vertel. We gaan wel vaak leuke dingen doen, zoals wandelen op het strand. Maar echt romantisch vind ik het nooit. Terwijl ik bij vrouwen al snel het romantische in iedere situatie zie.
Aarch.. Het leven is moeilijk.. XD.
XxX-me-XxX

Berichtdoor Els » za 06 maart 2010, 12:39

Als je voornamelijk seks hebt en minder aan elkaar verteld dan aan vrienden, zie ik dat eigenlijk niet als een relatie, maar meer als friends with benefits. Ook niks mis mee hoor :) Ik zou proberen goed op een rijtje te zetten wat je precies met hem wil, en dan je moed bij elkaar rapen om het daar over te hebben.

Overigens dacht ik uit je verhaal begrepen te hebben dat er al wat was tussen jou en die vriendin. Dat soort dingen vertellen is altijd lastig. Ik zou het dan ook in stapjes doen. Niet direct "ik ben bi, ik vind je leuk, en wil seks met je". Maar eerst het "ik ben bi" verhaal. Uit die reactie kan je misschien al wel wat opmaken.
Els
Site Admin

Berichtdoor birealistisch » di 06 apr 2010, 09:47

Ik ben voor een relatie met een vrouw als man.
Met een man lukt het me niet al heb ik het wel geprobeerd.
Seksueel maakt het me niet uit.
birealistisch

Berichtdoor Sidell » ma 26 jul 2010, 20:28

IIk kan me vinden in de reactie's van enkele vrouwen dat ze soms verlangen hebben in een man, wanneer ze met een vrouw een relatie hebben en andersom. Dat heb ik als man ook wel!

Emotioneel vind ik niet dat er een groot verschil is tussen een relatie met een man of een vrouw. Bij een vrouw gedraag ik me wel iets mannelijker, maar dat voelt normaal. Bij een man kan ik me iets vrouwlijker gedragen en ook dat voelt dan normaal.
Sidell

Berichtdoor Roza » wo 28 jul 2010, 13:28

@ Sidell: Grappig is dat! Bij een vrouw gedraag ik me ook altijd "mannelijker", en bij een man "vrouwelijker". Stel je nu eens voor dat ik als vrouw met een andere vrouw samen ben, en we daar een beetje mannelijk tegen elkaar gaan lopen doen :P Het maakt 't niet overzichtelijker.

Ontopic: Wat fijn, dit topic! Heel veel dingen die ik maar moeilijk verwoord krijg, worden hier op een presenteerblaadje voor me uitgeschreven.
Het is moeilijk dat gevoelens voor mannen en voor vrouwen niet hetzelfde zijn. Een relatie met een vrouw, zolang ik mijn vaste man-vrouw relatie heb, zal nooit evenwaardig zijn. Misschien als ik enkel een relatie met een vrouw had, dat zich dan ook een volwaardige relatie zou ontwikkelen.
@ Els: interessant om te horen dat je daar echt een ontwikkeling in hebt doorgemaakt. Zou ik ook wel willen :)
“Actually, I am sure. I am bisexual.” “Yeah, well...” she said with a disgusted look on her face.
Roza

Vorige

Keer terug naar Relaties