zure reacties

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

zure reacties

Berichtdoor blizz » zo 29 apr 2018, 22:49

Hey Allemaal,

Ik zit al een tijdje op Tumblr voor mijn visuele prikkelingen en sociale contacten. En van tijd tot tijd ben ik weer eens verbaast over hoe zuur en bot sommige mensen kunnen reageren...... Snappen jullie het?

Afbeelding
blizz

Re: zure reacties

Berichtdoor WoBi » zo 29 apr 2018, 23:12

Daar geldt maar één juiste reactie op: negeren.

Hoewel ik jouw frustratie heel goed begrijp, het zegt meer over degene die reageert dan over jou.
Dit is een algemeen bekend fenomeen op alle sociale media, mensen die niets anders te doen hebben dan steeds weer laten zien hoe sneu ze zijn.
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 29 apr 2018, 23:15

Oh, ik negeer ze ook zeker. Dit soort types zijn mijn aandacht niet waard.
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 29 apr 2018, 23:21

Zo is dat!

Welke Tumblr pagina's bezoek jij graag?
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 29 apr 2018, 23:27

ik heb een hele waslijst aan "vrienden" waardoor ik amper mijn eigen tijdslijn hoef te verlaten ;) zoek maar op blizz76
blizz

Berichtdoor bicase » ma 30 apr 2018, 07:14

Hoi Blizz,

Jammer om zo'n reactie te krijgen. Negeren? Begrijpelijk en heel menselijk, maar daar verander je niets mee. Het beste wat je volgens mij kan doen is bevragen, als je zelf energie genoeg hebt om de discussie aan te gaan. Het kan natuurlijk ook zijn dat dit gewoon een trol is die zo'n dingen bij iedereen doet.

Begrijpen is niet goedkeuren, begrijpen leidt tot het begin van verandering. Dus vind ik jouw vraag: "Snappen jullie het?" zeer gepast. Dus mijn poging om het waarom in te vullen:

De man of vrouw heeft een relatie met een bi achter de rug en doet nu aan veralgemeningen.
Hij of zij is een faker en doet nu aan projectie door iemand anders te beschuldigen van faken.
Hij of zij (zie die faker) is zelf besluiteloos?
Misschien ervaart hij of zij zelf biseksuele gevoelens heeft hij of zij het moeilijk daarmee en werkt ze dit uit op de andere biseksuelen?

Kortom het zegt inderdaad meer over de persoon aan de andere kant. Veel heeft te maken met projectie en invulling. Door niet te reageren laten we het zijn. Alleen als je dit echt wil aanpakken moet je reageren op een moment dat je zelf sterk in je schoenen staat, want anders worden de dingen vaak nog erger.

Ik vind dit sowieso niet makkelijk. Hierop reageren doe je trouwens niet voor jezelf, wij zijn oud, wijs en sterk genoeg, je doet het voor de jonge kerels of meiden die deze figuur mogelijk gaat lastig vallen.

Vriendelijke groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor Boxerke » ma 30 apr 2018, 12:18

Hey,

Hier ook een zware Tumblr fan! Alléé eigenlijk ik en mijn vrouw zijn grote fan. We hebben 2 Tumblr pagina's, eentje van ons en eentje van mij met wat ik bizonder opwindend vindt.

Echter nog nooit negatieve reacties gehad. Op geen van beide paginas. En we hebben toch bijna 2000 volgers...
Boxerke

Keer terug naar Algemeen