afrika3 schreef:Ik wil wel graag een drag workshop - voor kings EN queens, lekker door mekaar. En dat natuurlijk vroeg in de avond of ei d vd middag om er ook voor het feest lekker uit te zien. En de pimp-yourself workshop natuurlijk
luc houtkamp schreef:Discussieworkshop. Officieel is er geen reden om verband te zien tussen biseksualiteit, polyamory en BDSM. Maar in de praktijk zie je wel degelijk dat veel biseksuelen met BDSM bezig zijn en andersom, en dat veel polyamoristen ook biseksueel zijn. In de UK is daar bijvoorbeeld onderzoek naar gedaan door Meg Barker. Waar komt die overlap van interesses vandaan, en hoe gaan we er mee om? Werkt het bevestigend in het beeld dat biseksuelen pervers zijn, en zo ja, is dat erg?
Sidell schreef:Tussen bisexualiteit en BDSM is wat moeilijker te verklaren, ik denk dat het vooral te maken heeft met D/S (dominatie en submissie). Bisexuelen kunnen verlangens hebben naar beide sexuele genderrollen, wat met BDSM volledig tot uiting gebracht kan worden.
Sidell schreef: Ook een workshop als Show and Tell wordt wel leuk gebracht als: "ontwapenend, leuk en vrolijk!" maar is behoorlijk Exhibitionistisch. Wat valt er nou te vertellen over je leuter of je doos? Tenzij er een bundel ketingen in hangt of als je een prachtig geschoren schaamhaarwerkje hebt.
Sidell schreef:Tussen bisexualiteit en BDSM is wat moeilijker te verklaren, ik denk dat het vooral te maken heeft met D/S (dominatie en submissie). Bisexuelen kunnen verlangens hebben naar beide sexuele genderrollen, wat met BDSM volledig tot uiting gebracht kan worden.
Anne-Fleur schreef:Zou je dit ook wat nader kunnen toelichten? Ik snap namelijk niet zo goed wat je bedoeld. Zoals ik het nu begrijp komt het namelijk behoorlijk negatief over, dat iemand vanwege zijn/haar biseksualiteit dan maar aan BDSM gaat doen. Ik kan natuurlijk niet voor andere mensen spreken, maar voor mij geldt dat absoluut niet. Ik ben biseksueel en doe aan BDSM, het verband daartussen zou ik niet weten. Maar er zit zeker geen oorzakelijk verband tussen.
afrika3 schreef:Als je als man op mannen valt zit je toch niet in een vrouwenrol ??
afrika3 schreef:Sidell schreef:"doos" Klinkt voor mij nogal respectloos maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Els schreef: Misschien is het een goed idee om een rating systeem aan de workshops en lezingen toe te voegen? 1 bolletje voor dingen voor beginners, 2 bolletjes voor dingen voor gevorderden en 3 bolletjes voor uitersten? Al zijn dat soort dingen vrijwel altijd subjectief natuurlijk.
Keer terug naar Holland BiCon 2010
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast