Negatieve shit

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Negatieve shit

Berichtdoor Els » zo 07 feb 2010, 20:58

Hèt topic waar je al je geklaag, verdriet, boosheid, en andere negatieviteit kwijt kan! (een forum kan niet zonder ;))

Om gelijk maar te beginnen: vandaag gingen mijn vriend en ik naar de sauna. En we waren binnen een uur alweer weg. Er waren maar 5 sauna's, waarvan 2 finse (net iets te heet naar onze zin), 1 stoombad (ook niet ons ding), 1 te koude sauna (wat we ontdekten toen we erin zaten), en 1 "zout-grot"-iets (leuk idee, maar niet meer gedaan). Er was geen dompelbad, erg weinig koude douches, de (warme) douches waren gescheiden (altijd zo vaag als de sauna zelf wel gemengd is), de weg in het (kleine) complex was lastig te vinden, er waren irritante kinderenn (je hebt ook leuke, maar die waren niet daar) maar bovenal was de sfeer niet fijn. Alles was wel schoon en nieuw, maar het voelde smoezelig, en gewoon erg negatief. Een rondje sauna dus, en toen zijn we maar gegaan... zonde van het geld, maar ergens zitten waar je je niet op je gemak voelt is ook niet alles...
Els

Re: Negatieve shit

Berichtdoor Ireen » ma 08 feb 2010, 21:25

AAAAAAAAAAGRGGGGGGG

@#$&*)(**&&%$@!!##$%$^&

Okey,dit wou ik ff kwijt over onze exen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :| :| :| :| :| :|

Het volgende nr draag ik op aan de beide liefhebbende exen,...........
Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul
Ireen

Berichtdoor Pascal » ma 08 feb 2010, 21:29

Of deze!! :twisted: :twisted:

Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Ireen » ma 08 feb 2010, 21:31

zow dat lucht op zeg,

Els, bedankt voor dit geweldige topic idee :D
Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul
Ireen

Berichtdoor Dubje » di 09 feb 2010, 00:50

Ok ik zal niet proberen er een video topic van te maken maar deze 2 juweeltjes horen erbij! geweldig sterke nummers,
en hebben mezelf door best wat sh*t heen geholpen vandaar.

En ook deze!
ºO(¯`·Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk·´¯)Oº
Dubje

Berichtdoor Ireen » di 09 feb 2010, 00:58

*glimlacht*

Goede smaak Dubje,.....

Heerlijke muziek, en idd erg goede muziek om je door S*ht tijden te helpen
Mischien is Headstrong van Trapt nog iets voor je?

x
Ireen

Berichtdoor Dubje » di 09 feb 2010, 01:03

Baant zijn weg naar google* kan niet zeggen dat er eerder van gehoord heb, gelijk even checken :)

edit: Ken ik en is helemaal top!! ik ben erg slecht in namen dus zei me niet gelijk wat, maar inderdaad een heel erg lekker nummer.
ºO(¯`·Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk·´¯)Oº
Dubje

Berichtdoor Els » wo 10 feb 2010, 15:28

Ik wil een badjas kopen. Die krengen zijn ongelofelijk duur, om de een of andere reden, en de enige plek waar je ze betaalbaar kan halen is neckermann. Degene die ik het liefste wil is van fleece, alleen dat is ook een one size fits all, en in een badjas wil ik me kunnen verstoppen, dus te klein is niks... En de allergoedkoopste past me sowieso wel, maar is een stuk minder mooi, maar om er nu 2 te bestellen... En als ik de leuke bestel, en hij past niet, en als ik dan alsnog de goedkope wil, ben ik dubbel verzendkosten kwijt... Argh, dilemma!

edit: net maar even gebeld, en het schijnt zo te zijn dat ik per bestelling maximaal 1 keer verzendkosten hoef te betalen, en dus niet extra hoef te betalen voor het terugsturen. Nu ja, ik bestel ze gewoon allebei, en desnoods verkoop ik degene die overblijft wel via marktplaats...
Els

Berichtdoor Ireen » wo 10 feb 2010, 15:59

Els schreef:edit: net maar even gebeld, en het schijnt zo te zijn dat ik per bestelling maximaal 1 keer verzendkosten hoef te betalen, en dus niet extra hoef te betalen voor het terugsturen. Nu ja, ik bestel ze gewoon allebei, en desnoods verkoop ik degene die overblijft wel via marktplaats...

Dat scheeld dan weer zoveel,...

Over negatief gesproken,... Onze auto probeerde met mij erin een lantarenpaal aan te vallen, wat de latarenpaal overgens glansrijk gewonnen heeft :(
Ik ben gelukkig wel ongeschonden uit de strijd gekomen, maar toch.... Hij moet weer gemaakt, kost een hoop geld. :cry:

Heb het helemaal gehad met die rot sneeuw :x :x :x

Ik wil lente, met lammetjes en narcissen en ZON
Ireen

Berichtdoor Els » wo 10 feb 2010, 16:16

Wat vervelend Ireen! Je zal wel behoorlijk geschrokken zijn... maar eh, doet de verzekering niet iets?
Els

Volgende

Keer terug naar Spam-hoek