Even iets pesoonlijks..

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Even iets pesoonlijks..

Berichtdoor Sidell » wo 21 jul 2010, 22:48

Hallo Allemaal,

Mijn echte naam is Sido, ik ben geboren in 1981 en woonachtig te Groningen.

Op mijn 27ste verjaardag had ik besloten om mijn bi-sexualiteit tot uitting te brengen. Ik stond toen zielsalleen voor een gayclub in Munchen. Ik was namelijk naast mijn telefoon ook mijn vrienden kwijt geraakt. Maar ik heb daar binnen een fijne verjaardag gehad. :P
Toen ik stralend terug liep naar het hotel, had ik het besloten, ik ga mijn bi-sexualiteit niet langer ontkennen. En ik heb gelijk die nacht nog een sms'je gestuurd naar een leuke jongen, waar ik al geruime tijd een oogje op had.
De volgende dag, na thuiskomst van vakantie, heb ik met hem afgesproken en het was gelijk raak. Een zeer spannende periode brak aan, allemaal nieuwe ervaringen en bovendien een omgeving die nergens wat van af wist. Dat kon niet lang zo blijven, ik heb mijn ouders toen ingelicht van mijn bi-sexualiteit. En mijn vrienden heb ik het duidelijk gemaakt door tijdens het stappen met mijn meegebrachte vriend te gaan zoenen. ;)

Bijna anderhalf jaar heb ik een fijne tijd met hem gehad. Inmiddels ben ik weer vrijgezel, maar ik zit heerlijk in mijn vel. Door openlijk bisexueel te zijn, kan ik doen, wat ik wil en kan ik zijn, wie ik ben.

Ik raad het iedereen aan, ook mannen, om uit te komen voor je bisexualiteit.

Groetjes, Sido
Laatst bijgewerkt door Sidell op do 05 aug 2010, 00:37, in totaal 1 keer bewerkt
Sidell

Re: Even iets pesoonlijks..

Berichtdoor Els » do 22 jul 2010, 08:23

Wat een fijn en positief verhaal!

Welkom hier :)

/Els
Els
Site Admin

Berichtdoor Miranda » do 22 jul 2010, 10:17

Welkom hier :)
Wat Els zegt, dacht ik ook: Wat een fijn en positief verhaal. Good for you!
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda
Moderator

Berichtdoor PaulV » do 22 jul 2010, 10:51

Welkom.
PaulV

Berichtdoor nogangstig » do 22 jul 2010, 14:17

Wow!

Ik wilde dat ik jouw moed had!

Ik denk dat ikzelf geschrokken ben van het out-komen van een vriend van mij..
Hij had een relatie met een meisje maar bleek toch echt homo, zijn ouders en veel van zijn vrienden hebben het hem zó verschrikkelijk moeilijk gemaakt..
Gelukkig bleven er voor hem nog een aantal goede en lieve vrienden over die het meteen accepteerden en er niets abnormaals van maakten (zoals ik dus)
Ik ben hem inmiddels uit het oog verloren maar anders was hij een van de eerste geweest waarbij ik uit de bi-kast zou zijn gekomen.

Ik vind het top van je!
Ik ben zoals ik ben, speels, spontaan, verlegen, vrolijk en altijd zoekend naar spanning!
Sta positief in het leven, leer en sta open voor de wereld.
nogangstig

Berichtdoor soulsearching85 » do 22 jul 2010, 21:48

Sidell schreef:Hallo Allemaal,

Mijn echte naam is Sido, ik ben geboren in 1981 en woonachtig te Groningen.

Op mijn 26ste verjaardag had ik besloten om mijn bi-sexualiteit tot uitting te brengen. Ik stond toen zielsalleen voor een gayclub in Munchen. Ik was namelijk naast mijn telefoon ook mijn vrienden kwijt geraakt. Maar ik heb daar binnen een fijne verjaardag gehad. :P
Toen ik stralend terug liep naar het hotel, had ik het besloten, ik ga mijn bi-sexualiteit niet langer ontkennen. En ik heb gelijk die nacht nog een sms'je gestuurd naar een leuke jongen, waar ik al geruime tijd een oogje op had.
De volgende dag, na thuiskomst van vakantie, heb ik met hem afgesproken en het was gelijk raak. Een zeer spannende periode brak aan, allemaal nieuwe ervaringen en bovendien een omgeving die nergens wat van af wist. Dat kon niet lang zo blijven, ik heb mijn ouders toen ingelicht van mijn bi-sexualiteit. En mijn vrienden heb ik het duidelijk gemaakt door tijdens het stappen met mijn meegebrachte vriend te gaan zoenen. ;)

Bijna anderhalf jaar heb ik een fijne tijd met hem gehad. Inmiddels ben ik weer vrijgezel, maar ik zit heerlijk in mijn vel. Door openlijk bisexueel te zijn, kan ik doen, wat ik wil en kan ik zijn, wie ik ben.

Ik raad het iedereen aan, ook mannen, om uit te komen voor je bisexualiteit.

Groetjes, Sido

Klinkt als iets wat ik zou moeten doen :D

Come to think of it....mijn volgende verjaardag is mijn 26e :P

*ideeën beginnen zich te ontvouwen :twisted: *
soulsearching85

Berichtdoor René » do 29 jul 2010, 15:02

Mooi en positief verhaal! Zo kan het dus ook. Laat het een inspiratie wezen voor diegene die nog niet zichzelf kunnen of durven te zijn?!
Man of vrouw, vrouw of man, we zijn allemaal mensen!
René

Berichtdoor Dorine » zo 01 aug 2010, 15:13

Hallo Sidel,
Welkom hier en erg leuk je verhaal te lezen.
groet,
Dorine
Dorine

Berichtdoor J*Aph » ma 02 aug 2010, 14:11

René schreef:Mooi en positief verhaal! Zo kan het dus ook. Laat het een inspiratie wezen voor diegene die nog niet zichzelf kunnen of durven te zijn?!

Persoonlijk vind ik het dan ook belangrijk om je verhaal te delen! Je coming out is een belangrijke stap, en ik vind het zonde om het daarna te laten voor wat het is. Door het delen (go Sidell!!!) kun je een ander die om welke reden dan ook nog niet "uit de kast" is, helpen in zijn of haar proces (want dat is het toch?!)

Sidell, zoals iedereen al schrijft, je hebt een mooi en positief verhaal! Wow!
Love J*Aph

'I don't want to live and have any shame whatsoever.' I should be proud of who I am, and I don't care if people approve or not. It is who I am." - Ellen Degeneres
Follow me at http://twitter.com/J_Aph
J*Aph

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...