Mijn echte naam is Sido, ik ben geboren in 1981 en woonachtig te Groningen.
Op mijn 27ste verjaardag had ik besloten om mijn bi-sexualiteit tot uitting te brengen. Ik stond toen zielsalleen voor een gayclub in Munchen. Ik was namelijk naast mijn telefoon ook mijn vrienden kwijt geraakt. Maar ik heb daar binnen een fijne verjaardag gehad.
Toen ik stralend terug liep naar het hotel, had ik het besloten, ik ga mijn bi-sexualiteit niet langer ontkennen. En ik heb gelijk die nacht nog een sms'je gestuurd naar een leuke jongen, waar ik al geruime tijd een oogje op had.
De volgende dag, na thuiskomst van vakantie, heb ik met hem afgesproken en het was gelijk raak. Een zeer spannende periode brak aan, allemaal nieuwe ervaringen en bovendien een omgeving die nergens wat van af wist. Dat kon niet lang zo blijven, ik heb mijn ouders toen ingelicht van mijn bi-sexualiteit. En mijn vrienden heb ik het duidelijk gemaakt door tijdens het stappen met mijn meegebrachte vriend te gaan zoenen.
Bijna anderhalf jaar heb ik een fijne tijd met hem gehad. Inmiddels ben ik weer vrijgezel, maar ik zit heerlijk in mijn vel. Door openlijk bisexueel te zijn, kan ik doen, wat ik wil en kan ik zijn, wie ik ben.
Ik raad het iedereen aan, ook mannen, om uit te komen voor je bisexualiteit.
Groetjes, Sido