Hallo ik ben Jeremy van praktijk Meer Met Mannen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Hallo ik ben Jeremy van praktijk Meer Met Mannen

Berichtdoor Jeremy Heshof » wo 06 dec 2017, 13:06

Beste lezer,

Ik ben Jeremy Heshof en elke man kan met mij praten over seksualiteit, relaties en andere levensvragen. Het gevoel tevreden te zijn met jezelf en je eventuele relatie is niet vanzelfsprekend voor iedere man. Zaken als verdriet, schuld, ontrouw, (seksuele) ontevredenheid of eenzaamheid kunnen ervoor zorgen dat je minder goed in je vel komt te zitten en op een gegeven moment vastloopt in je leven.

Uit de door mij gevoerde gesprekken blijkt dat mannen van alle leeftijden onzeker kunnen zijn over bijvoorbeeld hun uiterlijk, seksualiteit, seksuele voorkeur, bedprestaties en eventuele relaties. Mijn ervaring is dat mannen het lastig vinden om uit zichzelf over dit soort onderwerpen te praten. Het vereist namelijk een eigenschap die je misschien minder graag laat zien: kwetsbaarheid. Echter, juist het bespreken van je onzekerheden, schuldgevoelens of schaamte met iemand die naar je luistert en daarbij niet oordeelt kan ervoor zorgen dat deze gevoelens afnemen en zelfs verdwijnen. Dit heb ik al vele malen ervaren bij mijn cliënten.

Dat heeft mij mede doen besluiten om een eigen praktijk op te zetten: http://www.meermetmannen.nl
Een praktijk gericht op mannen met vragen over seksualiteit, relaties en andere levensvragen, dit ongeacht leeftijd en/of seksuele voorkeur. Ook heb ik ruime ervaring met het begeleiden van mannen met een verstandelijke beperking.

Ik ben HBO opgeleid en ben in het bezit van de Aantekening Seksuologie NVVS. Ook ben ik BIG geregistreerd en heb ik dus een beroepsgeheim. Dit betekent dat alles wat jij mij in vertrouwen vertelt met niemand anders wordt gedeeld. Op mijn website staat verdere informatie over mijzelf, mijn werkwijze, visie en tarieven.
Ook staan hier verhalen en ervaringen van cliënten die ik heb gesproken in mijn praktijk.

Je bent dan ook van harte uitgenodigd om mijn website te bezoeken!

Neem gerust contact met mij op als je vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Jeremy Heshof
Arnhem
info@meermetmannen.nl
http://www.meermetmannen.nl
Laatst bijgewerkt door Jeremy Heshof op di 03 apr 2018, 19:01, in totaal 3 keer bewerkt
Jeremy Heshof

Re: Hallo ik ben Jeremy coach MeerMetMannen

Berichtdoor Mark1980 » do 28 dec 2017, 19:53

Hoi Jeremy,
Ik heb je site bezocht en een paar dingen die ik daar lees zijn toch wel erg herkenbaar voor mij...
Misschien dat ik binnenkort eens contact met je zoek.
groeten Mark
Mark1980

Berichtdoor Jeremy Heshof » vr 29 dec 2017, 19:06

Hoi Mark,
Leuk van je te horen en bedankt voor je berichtje. Neem gerust contact met me op via een bericht hier of via het contactformulier van mijn website.
Ik hoor graag van je! groeten Jeremy
Jeremy Heshof

Berichtdoor Mark1980 » do 04 jan 2018, 15:42

Hoi Jermey,
Ik wil je bedanken voor het eerste gesprek dat wij hebben gehad, ik was vooraf zo zenuwachtig dat ik bijna wilde afzeggen. Gelukkig dat ik dat niet heb gedaan. Niet eerder heb ik mij zo vrij gevoeld om eerlijk te praten over wat mij zoal bezighoudt. Je hebt me genoeg stof gegeven om over na te denken...graag tot over twee weken. Gr. Mark
Mark1980

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...