Wat is voor jou belangrijker?

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Wat is voor jou belangrijker?

Berichtdoor Honey B » za 18 sep 2010, 15:17

Als je definitief een keuze zou mòeten maken tussen:

A: Liefde zonder Sex
B: Sex zonder Liefde
Honey B

Re: Wat is voor jou belangrijker?

Berichtdoor Marinka » za 18 sep 2010, 15:52

Liefde zonder seks, maar als knuffelen onder seks valt, dan wordt het lastig, want liefde op afstand zonder iets lijfelijks is wel heel kil, maar het gevoel om van iemand te houden en dat er van je gehouden wordt is mij persoonlijk veel meer waard dan seks, al moet ik daarbij aantekenen dat ik nog nooit seks heb gehad met een vrouw.... ;) :lol: dus dat zou mijn mening wellicht kunnen veranderen...
x
Marinka

Berichtdoor Merel(tje) » za 18 sep 2010, 17:18

Ik sluit me aan bij Marinka, en vond deze keuze makkerlijker te beantwoorden dan die tussen óf sex óf chocolade... Kwam ik namelijk ook eens ergens tegen.
Merel(tje)

´Call me whatever you want. Call me bisexual, if you need a term for me.´ (Mika)
Merel(tje)

Berichtdoor PaulV » za 18 sep 2010, 18:31

Ik zou toch wel seks verkiezen boven chocolade. Hoewel chocolade natuurlijk ook wel nice is.

Wat betreft de originele vraag: dat vind ik erg lastig. Ik heb een paar keer seks gehad met iemand waar ik geen gevoelens voor had en daar haalde ik toch eigenlijk niet zo veel voldoening uit. Aan de andere kant zou ik liefde zonder seks erg frustrerend vinden, omdat ik mijn genegenheid vooral fysiek uit (knuffelen, zoenen etc).
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Diva Deka » za 18 sep 2010, 18:46

Als ik de vraag en de reacties lees komt bij mij de vraag op: wat wordt er bedoelt met seks? Valt daar al het lichamelijke onder? Is het alternatief helemaal zonder elkaar aan te raken? Valt seks met jezelf hier ook onder? Niet elke aanraking is seks, niet elke liefkozing is seks, waar ligt de grens? En is die grens voor iedereen gelijk, kun je ergens een streep zetten van 'dit valt onder seks en dit niet'? En bedoelt de vragensteller hetzelfde als de mensen die reageren?

Interessante vraag.

Dicky
Diva Deka

Berichtdoor Honey B » za 18 sep 2010, 19:01

Ok, ik mats jullie. Laten we er dan bij 'geen sex' van uitgaan dat de geslachtsdelen even geheel buiten beschouwing worden gelaten. Knuffelen en zoenen mag wel.
Honey B

Berichtdoor PaulV » za 18 sep 2010, 19:51

Dan kun je nog vanalles met elkaars anus gaan doen.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Merel(tje) » za 18 sep 2010, 20:54

Dan zou je de anus ook als geslachts (want genots)deel kunnen meetellen, maar hoe zit het dan met borsten? Die horen voor mij toch echt bij de sexy organen maar worden niet per se overgeslagen als er ff alleen geknuffeld en gezoend wordt.
Merel(tje)

´Call me whatever you want. Call me bisexual, if you need a term for me.´ (Mika)
Merel(tje)

Berichtdoor Honey B » za 18 sep 2010, 22:09

Voortplantingsorganen en anus zijn verboden terrein.
Voor die mensen die nu gaan vragen of oren of neusgaten wel gepenetreerd mogen worden: ja, maar alleen met wattenstaafjes.
:lol:
Honey B

Berichtdoor Marinka » za 18 sep 2010, 22:35

Sjongejonge zo'n goed thema en dan vragen we net zolang door totdat het dood is, zonde...vanavond ga ik voor seks! (morgen weer voor liefde...)
Marinka

Volgende

Keer terug naar Een goed gesprek