meta-discussie: hoe krijgen we meer actief postende leden?

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Re: meta-discussie: hoe krijgen we meer actief postende lede

Berichtdoor luc houtkamp » vr 30 jul 2010, 22:16

Sorry, het lukt niet om de link naar de juiste plek op het forum te plaatsen via m'n iPhone. Dus ff zoeken op Asha...
luc houtkamp
Moderator

Berichtdoor PaulV » vr 30 jul 2010, 23:13

Het is deze post. Volgens mij ben ik het al met haar eens, dus heel controversieel zal het voor mij niet zijn.
PaulV

Berichtdoor Miranda » za 31 jul 2010, 09:42

Ja, ik had met google ook al wat gevonden van haar. Ik ben het grotendeels (maar niet helemaal) met haar eens. Er is overigens ook een overvloed aan archeologisch bewijs dat aantoont dat ons beeld van de jagende man met thuisblijvend vrouwtje in de prehistorie volkomen onjuist is.

Het is in elk geval niet nieuw, en ook niet erg controversieel. Maar ik vind wel dat ze behoorlijk te kort door de bocht gaat. Maar dat zal dan wel weer te maken hebben met het simpel en toegankelijk houden van wetenschap. Dan sla je al gauw de plank (gedeeltelijk) mis omdat je juist de kleine details die zo belangrijk zijn mist.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda
Moderator

Berichtdoor luc houtkamp » za 31 jul 2010, 10:17

Ik denk dat je haar boek even moet lezen. Het aardige (en vernieuwende) is dat ze verschillende wetenschappelijke diciplines aan elkaar koppelt, en verbindt aan de laatste inzichten uit de neurologie.
Ook ik heb wel wat verschil in inzicht, maar vind het wel enorm verfrissend.
luc houtkamp
Moderator

Berichtdoor Sidell » zo 01 aug 2010, 15:14

luc houtkamp schreef:
Sidell schreef:De meesten die niet voor een genderspecificatie zijn, zoals de moderators, weten van iedereen of hij of zij een man of vrouw is.

Ik zou hier nog even op willen reageren. Het lijkt alsof je suggereert dat wij als moderatoren een mening opdringen. Dat is niet juist, wij hebben het als moderator niets over dit onderwerp gezegd, alleen als Individuele deelnemer aan het forum. En dan nog hen ik geen idee of de moderatoren hier eenzelfde mening over hebben.

Ik bedoelde het anders, ik had het beter zo kunnen formuleren:

De meesten die al lang op dit forum zitten, zoals de moderators, weten van iedereen of hij of zij een man of een vrouw is. Maar dat is voor een beginnende forummer hier niet het geval.

Is het ook iets, om het geslacht tenminste te vermelden in het profiel, dus niet op het forum zelf?
Sidell

Berichtdoor PaulV » zo 01 aug 2010, 15:30

Je kunt op zich in de meeste gevallen al het voorsteltopic van de betreffende persoon lezen.
PaulV

Berichtdoor Sidell » za 14 aug 2010, 23:19

PaulV schreef:Je kunt op zich in de meeste gevallen al het voorsteltopic van de betreffende persoon lezen.

Ik heb niet zo'n goed geheugen. :roll:

Het kan overigens ook alleen maar het bi-forum zijn, waar zo'n afkeer is tegen genderspecificatie. ;)

Ik blijf erbij, dat het de leesbaarheid zou verbeteren.
Sidell

Vorige

Keer terug naar Een goed gesprek