Getrouwd met jongensachtige meid maar verlang naar man

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Getrouwd met jongensachtige meid maar verlang naar man

Berichtdoor rooms » di 18 sep 2012, 17:11

Ben getrouwd we vinden elkaar leuk. Maar een jongen vind ik seksueel interessanter. Alleen maar zijn wel edele deel, het geslacht. Verder eigenlijk niet. Wordt wel verliefd op vrouwen maar seksueel voel ik me aangetrokken tot jongens. Vind het wel mooi om een vrouw te zien maar niet direct haar helemaal naakt of zo. Ik zou weleens voor een maand met een man willen samenleven denk ik.
rooms

Re: Getrouwd met jongensachtige meid maar verlang naar man

Berichtdoor bert100 » ma 21 jan 2013, 08:51

partnervan schreef:
rooms schreef:Ben getrouwd we vinden elkaar leuk. Maar een jongen vind ik seksueel interessanter. Alleen maar zijn wel edele deel, het geslacht. Verder eigenlijk niet. Wordt wel verliefd op vrouwen maar seksueel voel ik me aangetrokken tot jongens. Vind het wel mooi om een vrouw te zien maar niet direct haar helemaal naakt of zo. Ik zou weleens voor een maand met een man willen samenleven denk ik.

Mag hopen dat je je vrouw niet alleen leuk vind maar ook aantrekkelijk? 8-)
Ik ben zelf getrouwd met een bi man, ik ben ook wat stoer/jongensachtig in mijn doen...Misschien is dat wel het geheim voor de juiste match :)
De mijne vind mij aantrekkelijk gelukkig...ik hoop dat jij dat ook van jou vrouw vindt.
Echter heeft hij hetzelfde als jou betreft de mannen...dat gevoel kun je niet wegstoppen.

Ik vraag me af op het moment dat je sex hebt met je man, speelt dan zijn bi-zijn in je achterhoofd? Hoe heb jij het geplaatst?
bert100

Berichtdoor bert100 » ma 21 jan 2013, 12:54

rooms schreef:Ben getrouwd we vinden elkaar leuk. Maar een jongen vind ik seksueel interessanter. Alleen maar zijn wel edele deel, het geslacht. Verder eigenlijk niet. Wordt wel verliefd op vrouwen maar seksueel voel ik me aangetrokken tot jongens. Vind het wel mooi om een vrouw te zien maar niet direct haar helemaal naakt of zo. Ik zou weleens voor een maand met een man willen samenleven denk ik.

Heb je ook wel een sexleven met haar?
bert100

Berichtdoor rooms » vr 01 feb 2013, 18:01

O, sorry!

Ik heb vrijwel geen seks leven met haar. Zij vind mij niet zo aantrekkelijk...
rooms

Berichtdoor edcar » vr 01 feb 2013, 20:40

Vlug zal ik zoiets niet neerzetten :| ... Maar wat voor zin heeft het dan nog om bij elkaar te blijven ? .... Bij elkaar blijven om kinderen is zeker geen excuus want daarmee maak je het voor kind maar ook voor jezelf alleen maar moeilijker mee.... Kind Krijgt ook het gevoel van de spanning mee die ouders hebben naar elkaar toe en opgroeien in een "gezin" met spanning etc is nooit goed voor een kind......... Het geloof ; Onzin natuurlijk want juist een "geloof" is gebasserd op liefde voor elkaar,als die er niet is heeft "geloof"voor jullie weinig waarde en is het slechts "Voor het oog van het kerkvolk" dat jullie bij elkaar blijven.... Met andere woorden een grote leugen ( sorry dat ik het zo zeg )

Doe jezelf je partner en vooral je kind een plezier en zet samen alles op een rijtje waarom jullie nog bij elkaar zijn ? ..... Denk aan je kind want neem aan dat jullie beide willen dat die liefdevol opgroeit in een wereld waarin pappa en mamma gelukkig zijn.

rooms schreef:O, sorry!

Ik heb vrijwel geen seks leven met haar. Zij vind mij niet zo aantrekkelijk...
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor cared » vr 01 feb 2013, 20:54

En helaas hebben kinderen nu eenmaal schotels van oren en radars aan hun hoofd jij denk dat ze er niks van merken maar dat doen ze wel ze zijn vaak gevoelig voor spanningen. Dus hoe goed je voor de buitenwereld je huwelijk ook houdt er zijn mensen die het aan voelen en kinderen zzijn daar heel gevoelig voor......Ik dacht vroeger ook blijf bij me kerel voor de kinderen maar na 12 half jaar getrouwd te zijn geweest met af en toe sex.... als het 1 keer per maand was dan kon ik in me handen klappen. De eerste jaren ging het goed had er niet zo'n last van maar de laatste jaren van me huwelijk vond ik het niks maar ja 2 kinderen. Ik ben geen ene keer vreemd gegaan want dat kon ik niet over me hart krijgen want ondanks alles was het een lieve man niks mis mee. Maar heb gepraat (hij is bijna 10 jaar ouder dan ik) en besloten er een eind aan het huwelijk te maken want voor mij ging het zo niet. Wij zijn prettig uit elkaar gegaan en na 13 jaar gescheiden kunnen we nog met elkaar opschieten (gelukkig) hij komt naar mij als de kinderen jarig zijn of iets speciaals hebben op school en als ik in de buurt ben waar hij nu woont ga ik ook rustig bij hem koffie drinken, mijn partner van nu weet hier ook van, mijn ex is mijn maatje.
Na de scheiding en een aantal jaren later kwamen de verhalen van de kinderen dat ze ook wel merkte dat papa en mama problemen hadden we hadden heel weinig ruzie maar papa en mama waren niet meer verliefd en deden ook raar tegen elkaar ze deden niet meer kussen en knuffelen. hihihih kinder praat maar ze hebben dus wel degelijk dingen mee gekregen teriwjl ik en mijn ex daar heel voorzachtig mee waren. Ze zeggen nu ook dat het beter zo is al wonen papa en mama niet bij elkaar en niet ook niet bij elkaar in de buurt, ze zeggen dat papa en mama nu beter met elkaar omgaan dan toen ze nog in een huis wonen.

Waarom dit verhaal....niet alle scheiding ijn klote je heb er ook prettige bij al zijn ze op een hand te tellen maar dat ligt aan de personen zelf. En omdat ik hier mee kenbaar wil maken dat je moet kijken of je zo als je nu in een realtie staat zo ook over 20 jaar nog wil zijn, en dat terwijl je misschien iemand anders kan treffen waar je en veel beter relatie mee kan hebben en gelukkiger bent
MONA: "De behoefte aan probleemrubrieken zal in de toekomst alleen maar stijgen", en "Ik weet wat de mensen voelen, want door wat ikzelf meemaakte herken ik mezelf in iedereen".
cared

Berichtdoor Anarchos » zo 03 feb 2013, 17:32

partnervan schreef:

Mag hopen dat je je vrouw niet alleen leuk vind maar ook aantrekkelijk? 8-)
Ik ben zelf getrouwd met een bi man, ik ben ook wat stoer/jongensachtig in mijn doen...Misschien is dat wel het geheim voor de juiste match :)
De mijne vind mij aantrekkelijk gelukkig...ik hoop dat jij dat ook van jou vrouw vindt.
Echter heeft hij hetzelfde als jou betreft de mannen...dat gevoel kun je niet wegstoppen.

Herkenbaar. Het zou voor mij alleszins de perfecte match. Puur lichamelijk kan ik me aangetrokken voelen tot alle vrouwen en mannen. Maar ik heb een enorme zwak voor jongensachtige vrouwen, kledij, haardracht maar zeker ook persoonlijkheid en manier van doen. Vraag me niet hoe dat komt, dat snap ik niet :D
Anarchos

Keer terug naar Partnerhoekje