En dan ben je samen BI

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

En dan ben je samen BI

Berichtdoor edcar » zo 04 sep 2011, 01:37

Hoeveel "stellen" er hier zitten weet ik niet net als ik niet weet hoeveel ervan ook beide Bi zijn.
Wij dus ( edcar Cared ) zijn een stel en beide zijn wij "Bischierig" ....Maar hoe ga je daar mee....in eerdere blogs heb ik al aangegeven dat mijn Bi gevoelens de laatste tijd behoorlijk sterk zijn,ook heb ik een gozer ontmoet die ook Bi is en ook nog eens op mij valt.
Dit weet mijn meissie want heb het haar ook verteld,helaas krijg ik geen toestemming van haar omdat de persoon niet geheel open is tegenover zijn vrouw ( die wij ook goed kennen ) ....Wij hebben de afspraak dat wij niks doen zonder elkaars toestemming en ik zal wel gek zijn als ik dat ook niet deed,ik heb tegen die gozer ook gezegd dat ik geen toestemming krijg en vind het jammer maar snapt het ook van mij.

Toch is het moeilijk want we komen elkaar nog al eens tegen en zeker als je elkaars type bent is het moeilijk want je zal zo graag meer willen,beetje plagen elkaar doen we wel maar trek wel de grens omdat ik weet dat hij wel "vreemd" kan gaan.

Hebben jullie hier ervaring mee???...En wat zijn jullie afspraken daarin ???
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Re: En dan ben je samen BI

Berichtdoor afrika3 » wo 21 sep 2011, 14:55

Mijn partner en ik hebben dezelfde soort afspraak: open zijn naar elkaar, vertellen wat voor persoon het is waar je iets mee zou willen en ook van te voren met die persoon uitzoeken hoe die met een dergelijke relatie om gaat.
Mijn ervaring is dat het vaak het moeilijkste ligt bij de "derde" persoon: ofwel die kan er niet mee omgaan dat jullie als stel hier heel open in zijn, of die persoon is zelf niet open naar zijn/haar eigen relatie. In dat laatste geval zouden wij er ook niet aan beginnen. Zeker als je elkaar alle vier kent en tegenkomt moet je er open over kunnen praten, anders ga je dingen verzwijgen en wordt de situatie heel ongemakkelijk.
afrika3

Berichtdoor casualboy » zo 08 jul 2012, 20:10

Spannend en heerlijk tegelijk is het om beide bi te zijn.
Samen of alleen, wij proberen van alles uit mits we van elkaar maar weten met wie we het doen.
Ik ben van mening dat dit je relatie sterker maakt omdat er meer vertrouwen is, maar veel mensen hebben hun mening al klaar: Dat meen je niet stelletje viespeuken, of dat kan nooit lang goed gaan. Nou wij hebben al ruim 7 jaar een relatie. Na 3 jaar zijn we er achter gekomen dat we beide bi waren. Zo zijn we wel eens naar een parenclub geweest, wat wij niks vonden en kregen we wel eens "bezoek" van stelletjes en mannen alleen. Dit beviel ons beter dan de parenclub. Ik "scharrel" wel eens met een man en zij af en toe met een dame. Zo moet dat kunnen volgens mij! En wat is er nou geiler dan jongens en meiden spotten op een terrasje en tegen elkaar zeggen: Die nemen wij vanavond mee naar huis.....en dat er dan stoute dingen gebeuren :)
Sex sex & more sex...Yamm
casualboy

Berichtdoor bistringliefhebber » vr 20 jul 2012, 08:27

casualboy schreef:Spannend en heerlijk tegelijk is het om beide bi te zijn.
Samen of alleen, wij proberen van alles uit mits we van elkaar maar weten met wie we het doen.
Ik ben van mening dat dit je relatie sterker maakt omdat er meer vertrouwen is, maar veel mensen hebben hun mening al klaar: Dat meen je niet stelletje viespeuken, of dat kan nooit lang goed gaan. Nou wij hebben al ruim 7 jaar een relatie. Na 3 jaar zijn we er achter gekomen dat we beide bi waren. Zo zijn we wel eens naar een parenclub geweest, wat wij niks vonden en kregen we wel eens "bezoek" van stelletjes en mannen alleen. Dit beviel ons beter dan de parenclub. Ik "scharrel" wel eens met een man en zij af en toe met een dame. Zo moet dat kunnen volgens mij! En wat is er nou geiler dan jongens en meiden spotten op een terrasje en tegen elkaar zeggen: Die nemen wij vanavond mee naar huis.....en dat er dan stoute dingen gebeuren :)

Wij kunnen geheel hier in vinden; daarentegen vinden wij parenclubs weer wel leuk - spannend... maar zeer zeker ook leuke momenten met stellen - mannen - vrouwen alleen. En wat je noemt... spotten en dan een leuke meid/jongen mee naar huis...... Zeker nu het terrasjesweer weer wordt is dit leuk en spannend....

bi-groet,
bistringliefhebber

Berichtdoor bi-tje » ma 06 aug 2012, 18:01

Lijkt me heel leuk om binnen een relatie allebei bi te zijn. Dan heb je een soort gedeelde interesse om naar bi-activiteiten te gaan. Ik denk ook dat er meer begrip is voor bi-gevoelens. Het mag er zijn, je hoeft het niet weg te stoppen omdat de ander het idee niet kent.

Ik heb een vriendschap waarin dit ook is en ik vind eigenlijk niks fijner dan elkaar daarin te begrijpen en aan te voelen.
bi-tje

Berichtdoor Sven » zo 12 aug 2012, 19:20

Dat lijkt me nou ook heel handig!

Hoewel het belangrijker is dat ze begrijpt dat je bi bent, of ze nou zelf bi is of niet. Hoe absurd het ook klinkt: ook bivrouwen kunnen moeite hebben met bimannen omdat ze bang zijn voor ontrouw. Dan is een heteroman "veiliger". En mannen hebben minder moeite met bivrouwen dan vrouwen met bimannen, dus zo'n bange bivrouw heeft "de wind mee". Maar lang niet alle vrouwen zijn bang aangelegd gelukkig.

Dan moeten we maar veel bivrouwen ontmoeten. :D
Sven

Berichtdoor edcar » ma 03 sep 2012, 00:25

Nou naar bijna een jaar :oops: weer eens een reactie hierop

Of ik het hier al eens geschreven heb weet ik niet ...... Maar ook wij bezoeken zo nu en dan eens een paren club en hebben een tijdje geleden onze "eerste" echte thuis-date ervaring gehad.
Mijn mening hierin is zeker dat een vrouwelijke BI "beter" aan haar trekken komt in "Clubs" als de mannelijke ( mijn ervaring ) .... Tot nu toe ben ik slechts 1 man tegengekomen die een bi ervaring achter de rug had ( niet bevallen ) en voor de rest blijken alle mannen gewoon "normaal" te zijn.... Mijn eigen mening hierover is dat er meer mannen Bi zouden zijn als het ook beter geacepteerd werd ( net als bij bi vrouwen )...... Maar ook die ondervinden last.

Een aantal weken geleden hebben wij onze allereerste "thuisdate" gehad en die is ons ook heel goed bevallen.... Nee is geen volledig BI stel,de vrouw wel Bi schierig maar de man volledig 100% hetro ( niet zo erg want is ook zeker niet mijn type ) ..... Hoe het verder "verloopt" op gebied van thuis-date weten wij niet en de tijd zal dat vanzelf leren.

Wat wel veranderd is dat de "vriend" zijn vrouw goed op de hoogte heeft gebracht... En ook al wil ze er "helaas" niks van weten geeft dat wel "ruimte" voor hem en misschien ook wel voor mij.
edcar

Berichtdoor erwin » di 04 sep 2012, 18:00

edcar schreef:
Wat wel veranderd is dat de "vriend" zijn vrouw goed op de hoogte heeft gebracht... En ook al wil ze er "helaas" niks van weten geeft dat wel "ruimte" voor hem en misschien ook wel voor mij.

Hoi Edcar,

in welk opzicht wil zijn vrouw er niks van weten?
Dat hij bi is of dat jullie elkaar wel heel leuk vinden?
En heef them het wel opgelucht door er met haar over te praten?
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor edcar » do 06 sep 2012, 00:58

erwin schreef:
edcar schreef:

Hoi Edcar,

in welk opzicht wil zijn vrouw er niks van weten?
Dat hij bi is of dat jullie elkaar wel heel leuk vinden?
En heef them het wel opgelucht door er met haar over te praten?

* 1 ; Zijn vrouw is heel "kerkelijk-gezind" opgevoed... Ze lijkt heel "vrij" op sexgebied maar is zo preuts als ze groot is..... En heeft alleen idee man-vrouw... Dat je ook van hetzelfde geslacht kunt genieten ( MM of VV ) komt bij haar niet in gedachten voor.

* 2 ; Dat hij BI is natuurlijk leuk ( ben ook een van de weinigen die het weet ) ... Wij vonden elkaar al leuk voor ik enigzins wist dat hij ook Bi was .... Wat misschien zelfs nog leuker is dat mijn eigen meissie mij nu misschien toestemming geeft omdat zijn vrouw het enigzins weet ( of samen met zijn drieen wie weet ? )

* 3 ; Zijn vrouw wist al dat hij "interresse" had voor mannen ( lang en lullig verhaal ) .... Zij dacht ook dat hij er nu van "genezen" was maar hij heeft het toch gezegd....... "Opgelucht" was hij eigenlijk al naar een "lullige" streek ....... Je bent die je bent en ze heeft het geacepteerd of ze het leuk vind of niet maar hoeft er verder niks van te weten zij ze ook....... Verder kan ik zijn vrouw ook heel goed dus snap zijn reactie naar haar op deze "botte" manier heel goed... Maar dat verhaal om uit te leggen is lang en is ook niet belangrijk.
edcar

Berichtdoor richard48 » zo 25 nov 2012, 22:17

wij zijn ook een bi-stel.
En ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat afspraken niet altijd nageleefd worden.
Onze relatie zit op dit moment in een zware dip.
Omdat mijn vrouwtje een verhouding heeft gehad met een andere vrouw. We hadden hier duidelijke afspraken over gemaakt eerlijk zijn als je iets wil doen, en nooit met haar omdat zei al eens geprobeerd heeft onze relatie kapot te maken. En als ze mijn vrouwtje dan zo ver heeft dan laat ze haar vallen. Is nu alweer gebeurd. Mijn vrouw was al zo ver dat ze mij en de kinderen wou achterlaten voor haar.
Pffff Ik weet hoe het voelt om bi te zijn. soms verlang je echt hevig naar iemand van je eigen geslacht. Maar ik hou me aan mijn belofte. Ik heb ook al eens sex gehad met een man alleen maar ze wist precies met wie, ik liet haar zelfs zijn telefoon nr. achter. Dat vindt ik zelf ook het prettigst. Het liefst zou ik sex willen hebben met een ander bi-stel. Is dat raar?
Ik spreek de laatste tijd toch wel vaker met mannen, en ik schrik ervan hoeveel mannen bi zijn, en bang zijn om het an hun vrouwtje te vertellen. dus doen ze het maar stiekem. Iets wat ik heel erg jammer vindt. Ik ben wel erg blij dat we beiden bi zijn. Maar ik zou het nog fijner vinden als zi ook altijd eerlijk zou zijn.
richard48

Volgende

Keer terug naar Partnerhoekje