Parenclubs

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Re: Parenclubs

Berichtdoor bi-tje91 » vr 25 okt 2013, 11:20

Hoihoi,
Dit een onderwerp waar we het gisteren over hadden,
Ik ben eigenlijk een nogal "preutse" op zulke vlakken,
maar gisteren heb ik er eens met mijn partner over gehad dat ik graag eens mijn grensen wil verder leggen, en het wel eens zou zien zitten om naar een parenclub te gaan :-) ..
Euhmm, zijn reactie; " we zullen het eens bekijken" .. deze reactie had ik wel verwacht. :-)

Dus even afwachten.. spannend.

Xxx
Don't Dream It, Be It!!
bi-tje91

Berichtdoor edcar » vr 25 okt 2013, 23:31

Allereerst welkom hier en ik hoop dat dit forum je een beetje verder op weg kan helpen in je zoektocht ;)

Leuk om te horen dat je "nieuwsgierig" bent naar een "parenclub" ...... Ik heb hier al diverse blogs over geschreven dus ga het niet meer herhalen ( lees het forum haha :lol: ) ... Het enige wat ik hier op kan antwoorden is ... Maak samen van te voren goede afspraken ( wat jullie wel en niet mogen ) ..... En is een van beide jaloers begin er dan niet aan......... Wees in een club "open en eerlijk" tegenover een ander koppel want zij weten niet wat jullie afspraken/grenzen zijn en dat geldt andersom natuurlijk ook...... Nee is nee in een club ten alle tijde maar wordt niet boos als je een hand voelt op je dijbeen of je billen :) ... Het is tenslotte een "paren/swing club" :twisted: ..... Maar een bezoekje is het altijd waard 8-)

bi-tje91 schreef:Hoihoi,
Dit een onderwerp waar we het gisteren over hadden,
Ik ben eigenlijk een nogal "preutse" op zulke vlakken,
maar gisteren heb ik er eens met mijn partner over gehad dat ik graag eens mijn grensen wil verder leggen, en het wel eens zou zien zitten om naar een parenclub te gaan :-) ..
Euhmm, zijn reactie; " we zullen het eens bekijken" .. deze reactie had ik wel verwacht. :-)

Dus even afwachten.. spannend.

Xxx
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor bi-tje91 » za 26 okt 2013, 09:29

Gho jaloers, bij mij is het gezonde jaloezi,
Ik ga het forum zeker eens goed doorlezen :-)

Thx xxx
Don't Dream It, Be It!!
bi-tje91

Berichtdoor woda » do 17 dec 2015, 13:30

Ik weet het is een ouder topic maar ik weet even niet waar ik dit anders moet vragen.

Wij zijn een stel en we denken beide volledig hetero te zijn :) maar als het gaat om een heerlijke vrijpartij ben ik (man) al behoorlijk lang bischierig maar durf dit ook niet ronduit op tafel te gooien bij mijn vrouw dat ik het wel met een man erbij eens wil proberen. :o ze weet wel dat het me geweldig lijkt om eens anaal gestimuleerd te worden maar daar blijft het wel bij ook.
En dit wat ik nu gaat zeggen klinkt raar maar mijn vrouw was vrij preuts toen ik ze leerde kennen inmiddels gaat het haar een stuk makkelijker af maar we schijven seks getinte verhaaltjes naar elkaar tijdens het werk waarin ze mij schrijft dat we seks hebben met een ander stel en dat iedereen het met elkaar doet. en ik schrijf dat ook terug zo vertel ik een beetje over mijn gedachtens

Het is wel zo dat we nieuwsgierig zijn geworden om naar een parenclub te gaan. het zou mooi zijn en ik denk voor beide dat we naar een bi club gaan als die er zijn teminste waar we eventueel over de drempel geholpen worden,
Ook gaan we graag naar de sauna maar ook daar kan ik niks vinden qua bi

wie heeft er een idee :D
Bischierig met nul ervaring...
woda

Berichtdoor Marijn » ma 07 mei 2018, 19:55

woda schreef:Ik weet het is een ouder topic maar ik weet even niet waar ik dit anders moet vragen.

Wij zijn een stel en we denken beide volledig hetero te zijn :) maar als het gaat om een heerlijke vrijpartij ben ik (man) al behoorlijk lang bischierig maar durf dit ook niet ronduit op tafel te gooien bij mijn vrouw dat ik het wel met een man erbij eens wil proberen. :o ze weet wel dat het me geweldig lijkt om eens anaal gestimuleerd te worden maar daar blijft het wel bij ook.
En dit wat ik nu gaat zeggen klinkt raar maar mijn vrouw was vrij preuts toen ik ze leerde kennen inmiddels gaat het haar een stuk makkelijker af maar we schijven seks getinte verhaaltjes naar elkaar tijdens het werk waarin ze mij schrijft dat we seks hebben met een ander stel en dat iedereen het met elkaar doet. en ik schrijf dat ook terug zo vertel ik een beetje over mijn gedachtens

Het is wel zo dat we nieuwsgierig zijn geworden om naar een parenclub te gaan. het zou mooi zijn en ik denk voor beide dat we naar een bi club gaan als die er zijn teminste waar we eventueel over de drempel geholpen worden,
Ook gaan we graag naar de sauna maar ook daar kan ik niks vinden qua bi

wie heeft er een idee :D

Wij zijn een bistel , waarvan zij meer ervaring heeft met bi dan hij.
Een biman "zoeken"in een sauna is (zo ondervonden wij ) ook best moeilijk,plus moet je natuurlijk uitkijken dat ze je er niet uit zetten.
Wij zijn enkele keren naar een sexsauna geweest en hebben daar 1 keer een biman (van een bistel) gepijpt en verwend.
Voor de rest waren alle mannen die alleen waren en die wij leuk vonden hetero :(

1 Van de leuke dingen die we daar wel hebben gehad was een dagje met een stel waarvan zij heel graag sex wilde hebben met een vrouw,nou dat hebben wij geweten.
Het was dat het bubbelbad zo vochtig was anders sprongen de vonken ervan af. ;)
Een echte bi parenclub is er volgens pns niet wel clubs waar men biavonden organiseerd,iets waar wij ook aan zitten te denken eens te bezoeken,dus wie weet :oops:
Geniet matig maar wel regelmatig.
Marijn

Vorige

Keer terug naar Partnerhoekje